Produse ale unor branduri precum: Skechers, Swarovski, Geox, OVS Kids vor fi comercializate on-line pe Distinctive.ro, lansat de Peeraj Group, care s-a parteneriat cu una dintre cele mai puternice platforme de e-commerce din lume, VTEX.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Peeraj Group, cel mai important grup de francize de modă din România, cu peste 30 de magazine în întreaga ţară, anunţă lansarea oficială a unui nou jucător pe piaţa de e-commerce. Lansarea magazinului on-line www.distinctive.ro a venit ca urmare a schimbărilor provocate de pandemie şi a fost lansat ca un demers firesc al închiderii magazinelor fizice deţinute de Peeraj. Printre produsele pe care Distinctive.ro le comercializează on-line, se numără şi produse ale unor branduri internaţionale de renume, precum: Skechers, Swarovski, Geox, OVS Kids etc. În calitate de cel mai mare seller al brandului Skechers în România, Peeraj Group a vândut de-a lungul anilor peste 10 milioane de perechi de încălţăminte şi zeci de mii de produse de la celelalte brand-uri comercializate”, informează un comunicat al grupului.

Peeraj Group s-a parteneriat cu una dintre cele mai puternice platforme de e-commerce din lume, VTEX, continuând astfel expansiunea în on-line. VTEX operează în prezent în 28 de ţări şi are în portofoliu clienţi precum: Sony, Walmart, C&A.

Evenimente

12 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, Meta Estate

Distinctive.ro este definit ca ”un fashion website din România cu prezenţă off-line, care oferă clienţilor o experienţă integrată de tip omnichannel”.

Comenzile vor fi livrate din magazine, eficientizând astfel operaţiunile şi descentralizând fluxul de comandă.

”Perioada aceasta a accelerat procesele de transformare digitală, dar a provocat şi schimbări pe termen lung ale obiceiurilor de consum. Românii investesc bugete mai mari în cumpărăturile on-line, iar Peeraj Group şi-a dorit să crească şi să creeze încă un canal de distribuţie pentru clienţi. Sub mesajul „Magazinul care-ţi vine bine, şi-n real, şi-n digital”, cel mai important grup de francize de modă din România îşi doreşte ca pe viitor magazinele să fie şi puncte de ridicare ale comenzilor şi, de asemenea, puncte de retur, oferind clienţilor o experienţă integrată 360:  comandă on-line à ridicare off-line, retur în off-line”, explică Peeraj Group.

Transportul este gratuit la achiziţia de produse în valoare minimă de 199 RON, iar plata poate fi efectuată prin mai multe metode, precum card de credit sau numerar la livrare. Clienţii pot returna gratuit produsele în termen de 30 de zile.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.