Operatorul de plăţi britanic PayPoint a anunţat, marţi, că a înregistrat în România un volum total de 112,2 milioane tranzacţii în anul financiar încheiat în 31 martie, în creştere cu 16,4% comparativ cu anul precedent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Evoluţia are la bază atât integrarea Payzone, cât şi creşteri semnificative pe toate segmentele din portofoliu, de la plăţi facturi (99,1 milioane tranzacţii, în creştere cu 16,2%) sau încărcare electronică (11,9 milioane tranzacţii, în creştere cu 14,4%), până la alte servicii din mediul de retail, în creştere cu 71,4%”, se arată în comunicat.

În decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douăzeci şi şapte de noi furnizori-parteneri, iar în prezent are un portofoliu de 182 de jucători importanţi din industrii variate, cu acoperire locală şi naţională. În acest interval, compania s-a axat pe consolidarea poziţiei sale în segmentele consacrate şi pe dezvoltarea serviciilor noi, precum introducerea plăţilor cu cardul în peste 1.300 de magazine partenere.

”Am lucrat la procesul de integrare al Payzone în afacerea locală PayPoint şi 1.500 dintre cei mai importanţi comercianţi Payzone au ales să migreze la platforma noastră. Am înregistrat creşteri pe toate segmentele de business: plata facturilor, rovinieta, servicii precum transferul de bani, tranzacţiile cu cardul procesate prin terminalele POS PayPoint oferite comercianţilor parteneri si PayPoint Colet Expres. Investiţiile în tehnologie şi servicii noi vor continua să fie o prioritate şi anul acesta, prin implementarea şi lansarea unei noi generaţii de terminale. Plata cu cardul este o alegere strategică pe care ne-am asumat-o şi în care vom continua să investim, pentru beneficiul consumatorilor şi al comercianţilor”, a spus Managing Director PayPoint România, Mugur Dogariu.

În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, compania are încheiate contracte cu 189 clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor, al serviciilor financiare şi nu numai.

PayPoint încasează sume şi în numele Scala Assistance, pentru emitere de roviniete si taxa de pod, dar şi plăţi pentru facturile aferente serviciilor de securitate emise de Grupul BGS şi pentru biletele de avion emise de compania aeriana Blue Air şi biletele de autocar emise de Eurolines.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.