CFR Călători va restitui banii unor pasageri care au cumpărat duminică bilete cu rezervare de loc la un tren regio pe ruta Braşov - Bucureşti Nord, într-un vagon care nu a existat în componenţa garniturii şi au călătorit în picioare, însă trebuie să depună o cerere în acest sens însoţită de biletul achiziţionat, a declarat pentru News.ro purtătorul de cuvânt al companiei, Alina Predescu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Trenul Regio 3012 a plecat duminică din Braşov la ora 18.15 cu două vagoane, deşi circa 30 de persoane au cumpărat bilete cu rezervare de loc la vagonul 3 al garniturii.

Pasagerii au constatat că vagonul la care au bilete nu există şi au fost nevoiţi să călătorească în picioare, în spaţiile dintre vagoane şi pe scări până la destinaţie, în Gara de Nord din Bucureşti, unde trenul a ajuns puţin după ora 22.00.

Călătorii au cerut banii înapoi pe bilete, odată ajunşi în Gara de Nord, la ghişeul de relaţii cu publicul, potrivit Digi24.

"S-a dispus dosar de cercetare şi cei care au greşit vor fi sancţionaţi. Se va restitui contravalorea biletelor celor care au avut bilete cu loc la acel tren. Ne cerem scuze pentru situaţia creată", a declarat Predescu pentru News.ro.

Ea a precizat că pasagerii afectaţi trebuie să depună o cerere la ghişeul de relaţii cu publicul din Gara de Nord, la care să ataşeze biletul de călătorie.

Predescu spune că o astfel de eroare poate surveni pe fondul traficului crescut din această perioadă, cu ocazia minivacanţei de Rusalii, când compania încearcă să dimensioneze trenurile cele mai solicitate, dar persoanele care au greşit vor fi sancţionate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.