Packeta, care deţine cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, a anunţat miercuri că finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, şi estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu faţă de 2020. Packeta România creşte totodată bugetul de investiţii pentru 2021 în România de la 2 la 3 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Packeta finalizează procesul de rebranding al sucursalei din România, Coletăria.ro preluând numele Packeta România, şi estimează pentru 2021 un volum de peste 2,8 milioane de colete livrate, dublu faţă de 2020. Rebrandingul Coletăria.ro şi preluarea numelui Packeta România oferă, în primul rând, garanţia implementării standardului Packeta Group în România. Ne propunem să le oferim clienţilor români aceeaşi experienţă de livrare la cele mai bune standarde, modalităţi multiple de livrare şi servicii premium, specifice Packeta Group, cu care ne-am obişnuit toţi clienţii în cele 34 de ţări în care livrăm”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.

Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România îşi asumă noi obiective de dezvoltare: Extinderea serviciilor de livrare pe pieţe noi din regiune; Implementarea de noi servicii de livrare; Dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare şi plată; Creşterea capacităţii de procesare a coletelor prin investiţii în noi spaţii de depozitare.

De la începutul anului, compania a obţinut rezultate foarte bune în România, cu o creştere de 166% a cifrei de afaceri. Şi numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, Packeta România având acum 420 de astfel de locaţii de unde clienţii îşi pot ridica produsele comandate.

Finalizarea procesului de rebranding presupune şi suplimentarea cu cel puţin 50% a bugetului de investiţii pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investiţiilor alocată anului 2021 pentru piaţa locală.

Packeta România estimează creşteri semnificative în următoare perioadă şi pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului şi până în prezent, faţă de aceeaşi perioadă a anului 2020, pe fondul creşterii comenzilor online, dar şi a îmbunătăţirii serviciilor de livrare, şi a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, şi, mai nou, în Turcia şi Israel.

La nivel de grup, în primul semestru, numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depăşit 84,6 de milioane de euro, în creştere cu 138%.

Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, şi numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.

Packeta România este o platformă digitală şi logistică globală, membră a Packeta Group, prezentă pe piaţa din România încă din 2017. Compania are ca scop facilitarea procesului logistic pentru selleri şi magazine online prin multiple servicii de livrare, fără a impune clienţilor finali locul şi ora ridicării produselor. Are o reţea de peste 8.000 mii de puncte pick-up proprii în reţeaua internaţională a Packeta Group şi alte 92.000 de puncte pick-up partenere în toată Europa. Până în prezent, grupul Packeta a transportat mai mult de 40 de milioane de colete şi colaborează cu peste 30.000 de magazine online şi selleri. Magazinele online îşi pot expedia coletele nu numai la nivel naţional, ci şi la nivel internaţional, în toate cele 27 de ţări din Uniunea Europeană, plus Marea Britanie, Ucraina, Federaţia Rusă, SUA, Elveţia, Liechtenstein şi Emiratele Arabe Unite.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.