Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce, a anunţat marţi că lansează Zento, noua platformă eCommerce de tip SaaS bazată pe Magento 2, destinată companiilor cu afaceri de peste 1 milion de euro, care le permite magazinelor online să fie mai rapide.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce, lansează Zento, noua platformă eCommerce de tip SaaS bazată pe Magento 2. Zento se adresează, cu precădere, companiilor care au deja un magazin online şi vor să treacă la următorul nivel de scalare a vânzărilor, prin oferirea unei experienţe noi, familiare cumpărătorilor, şi business-urilor offline, cu experienţă, care vor să facă pasul în online”, arată compania.

Noua platformă este destinată companiilor care au o cifră de afaceri de cel puţin 1 milion de euro.

”Dezvoltarea Zento, cel mai nou produs din portofoliul Blugento, construit pe baza platformei Magento 2, a fost posibilă în urma investiţiei pe care grupul polonez R22 a făcut-o, anul trecut, în Blugento. Avem toate premisele ca, prin intermediul Zento, să ne creştem amprenta internaţională, să facilităm competitivitatea magazinelor româneşti pe pieţele din afară, punându-le la dispoziţie o platformă puternică şi stabilă”, spune Sandu Băbăşan, CEO Blugento.

Platforma Zento permite magazinelor online să fie mult mai rapide, timpii de încărcare a paginilor scăzând considerabil.

”Procesul de cumpărare este îmbunătăţit, astfel că utilizatorii finali pot achiziţiona produsele dorite într-un timp mai scurt. Mai mult, experienţa de utilizare a noii platforme este una familiară şi integrată, Zento facilitând interacţiunea cu magazinul prin integrarea PWA (Progressive Web Apps). Astfel, oferă o interacţiune identică cu cea a unei aplicaţii mobile, fără a fi nevoie ca utilizatorii să instaleze o aplicaţie din App Store sau Play Store pe care să o actualizeze periodic”, spun reprezentanţii companiei

Blugento va dezvolta în continuare, în paralel, şi platforma Blugento, construită pe soluţia anterioară, Magento 1.

„Vom continua să dezvoltăm proactiv platforma actuală bazată pe Magento 1 şi, deşi aceasta este end-of-life, similar cu alţi mari jucători de pe piaţa internaţională, oferim în continuare suport tuturor celor care folosesc platforma actuală Blugento atât timp cât ne vor fi clienţi”, spune Lorand Minyo, head of marketing la Blugento.

Blugento este o companie clujeană, specializată în furnizarea de soluţii de eCommerce bazate pe platforma Magento, cea mai populară platformă de comerţ electronic din întreaga lume. Implementarea platformei Blugento permite construirea unui magazin online de la zero, într-o singură zi, clienţii având acces la toate funcţionalităţile oferite de platforma Magento, adaptate la piaţa din România din punct de vedere fiscal şi legislativ. Compania are în prezent peste 400 de clienţi şi oferă servicii de eCommerce: infrastructură tehnică, hosting, update-uri de securitate, integrare cu servicii de marketing, SEO şi alte servicii conexe comerţului online.

 

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.