Portofoliul de magazine al AFI Cotroceni s-a mărit în ultimele două luni cu noi branduri, dar şi cu un spaţiu destinat pasionaţilor de produse personalizate, care găzduieşte în prezent colecţia „Hatz” semnată de vloggerul şi cântăreţul Dorian Popa.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Portofoliul de magazine al AFI  Cotroceni s-a mărit în ultimele două luni cu noi branduri iubite şi aşteptate de clienţii săi. Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace,  Avocadoo, Emre Baklava şi La Romana (a doua locaţie) sunt numele care completează mixul de chiriaşi. De asemenea, în această lună s-a lansat „Famous Merch”, un concept inedit marca AFI Cotroceni. Astfel, harta shopping-ului bucureştean s-a mărit cu un spaţiu destinat pasionaţilor de produse personalizate, magazinul găzduind în prezent  colecţia „Hatz” semnată de vloggerul şi cântăreţul Dorian Popa”, potrivit unui comunicat.

„AFI Cotroceni este un mix dinamic de retail şi entertainment, ce oferă experienţe multiple. Astfel, clienţii au  ocazia în mall să meargă la cumpărături în magazinele preferate, să vizioneze un film, să facă o tură de patinoar, să îşi întâlnească vedetele îndrăgite şi să se bucure de multe alte momente inedite cu familia sau prietenii. Ne bucurăm că am reuşi într-un timp atât de scurt să mărim portofoliul nostru cu branduri îndrăgite de clienţi şi continuăm în perioada următoare să atragem noi nume care operează pe segmentul mass market al pieţei.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

AFI Cotroceni a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 850.000 de euroîn implementarea unui set complex de măsuri de protecţie şi prevenţie pe care toţi clienţii şi chiriaşii l-au respectat. Şi mai departe, compania dă asigurări că va lua toate măsurile de siguranţă necesare, regula generală fiind responsabilitatea, atât din partea chiriaşilor, care s-au adaptat la noul context, cât şi a  clienţilor, care respectă regulile de distanţare şi siguranţă.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafaţă comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziţia clienţilor săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spaţiu comercial din România, dar şi o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunităţi de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spaţiu expoziţional care propune o călătorie într-o lume a senzaţiilor şi iluziilor optice.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.