New York Times a obţinut rezultate peste aşteptări în trimestrul doi, susţinute de redresarea afacerilor cu publicitate, care a eclipsat creşterea mai lentă a abonamentelor digitale, informaţie care a dus la creşterea acţiunilor companiei cu 12%, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Criza provocată de pandemia de Covid-19 a dus anul trecut la scăderea drastică a veniturilor din publicitate ale publicaţiei americane, dar companiile şi-au mărit bugetele de marketing după redeschiderea economiei, astfel că New York Times a obţinut o creştere de 66% a vânzărilor de publicitate.

Majoritatea veniturilor au venit din partea companiilor mari de servicii financiare şi de tehnologie, care au cheltuit masiv pentru produsele de publicitate ţintită ale publicaţiei, a declarat directorul financiar al acesteia, Roland Caputo.

New York Times anticipează o creştere a veniturilor din publicitate de 30%-35% în actualul trimestru.

Compania media a raportat pentru trimestrul al doilea un profit ajustat de 36 de cenţi pe acţiune, la venituri de 498,5 milioane de dolari. Analiştii anticipau un profit de 27 de cenţi pe acţiune şi venituri de 487,7 milioane de dolari, potrivit datelor firmei Refinitiv IBES.

Creşterea abonărilor digitale a scăzut însă la cel mai redus nivel din ultimii trei ani, în urma declinului interesului pentru ştirile interne despre Covid-19, în urma vaccinărilor.

Publicaţia cu o istorie de 170 de ani a atras numai 142,000 de abonaţi în trimestrul ăncheiat în iunie, cel mai mic număr după trimestrul similar din 2018.

Descărcările aplicaţiei companiei au scăzut cu două treimi în termeni anuali, potrivit datelor Sensortower.

Cu toate acestea, ştirile despre evenimentele devastatoare din sudul Floridei, criza politică din Haiti şi creşterea pandemiei în alte regiuni ale lumii au contribuit la atragerea cititorilor, a spus directorul general Meredith Kopit Levien.

La sfârşitul trimestrului al doilea, New York Times avea aproape 8 milioane de abonaţi, dintre care 7,1 milioane la servicii digitale.

Acţiunile companiei au consemnat cea mai mare creştere din ultimul an şi jumătate, avansând cu 12%, la 48,75 de dolari pe unitate.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.