Publicaţia New York Times a înregistrat o creştere de 9% a veniturilor în al doilea trimestru al acestui an, până la 407 milioane de dolari, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în condiţiile unui avans al veniturilor obţinute din publicitatea online, a anunţat marţi compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Venitul din publicitatea online a crescut cu 23% în al doilea trimestru, până la 55 milioane de dolari. Această sumă reprezintă 42% din totalul veniturilor obţinute din publicitate, procent crescut faţă de nivelul de 34% din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Venitul total obţinut din publicitate a crescut cu mai puţin de 1%, până la 132 milioane de dolari, de la 131 în al doilea trimestru din 2016.

Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei

Compania a obţinut 93.000 de noi abonamente exclusiv online, ceea ce a dus la un avans al veniturilor în această zonă cu 46%, până la 83 milioane de dolari. Numărul total de abonaţi online a ajuns la 2,3 milioane.

În schimb, publicitatea în print a rămas o provocare, situaţie întâlnită la nivelul întregii industrii. Veniturile din această categorie au scăzut cu 11% în al doilea trimestru, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 77 milioane de dolari.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.