GroupM România se situează primul loc pe segmentul de new business, conform “New Business Barometer for H1 2020” realizat de COMvergence, companie independentă care monitorizează evoluţia pieţelor de media la nivel internaţional.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

COMvergence a publicat cel mai recent studiu global dedicat pieţei de media pentru prima jumătate a anului 2020  - “New Business Barometer for H1 2020”. Conform raportului realizat de COMvergence, companie independentă care monitorizează evoluţia pieţelor de media la nivel internaţional, GroupM este desemnat grupul de media numărul 1 pe segmentul de new business, atât pe piaţa locală, cât şi la nivel global, cu performanţe de new business şi retenţie de 3.7 miliarde USD”, transmite GroupM.

GroupM România a reuşit performanţa de a se clasa pe primul loc pe piaţa locală, prin retenţii foarte valoroase şi prin câştigarea de noi parteneri care au decis să aleagă soluţiile de comunicare propuse de agenţiile din grup. 

Conform raportului, valoarea totală a licitaţiilor câştigate este de 12.6 milioane USD.

“În contextul actual este un rezultat care ne aduce o dublă bucurie. Pe de o parte, suntem bucuroşi pentru că este o validare a muncii echipelor noastre, iar pe de altă parte, ne bucurăm că putem să vorbim şi despre semnale pozitive în industrie. De la începutul pandemiei ne-am mobilizat să rămânem aproape de clienţii noştri, cu toată expertiza, suportul şi energia şi să ne păstrăm ambiţia de a face new business, în ciuda situaţiei actuale. Cu atât mai mult cu cât toate studiile noastre interne ne-au arătat că, în timpuri de criză, consumatorii se aşteaptă ca brandurile să comunice şi să rămână active şi relevante” – Marian Petcu, Growth Lead GroupM.

GroupM se defineşte ca lider-ul global de management al investiţiilor în media, care gestionează peste 50 miliarde USD în investiţii anuale de media, prin intermediul agenţiilor Mindshare, MediaCom, Wavemaker, Essence, m/SIX şi Xaxis. GroupM creează reale avantaje competitive pentru clienţii săi prin intermediul specialiştilor din întreaga lume, oferind informaţii valoroase despre tendinţele pieţei cu privire la comportamentul consumatorilor şi diverse platforme de media, expertiză de trading, market-leading brand-safe media, soluţii tehnologice, conţinut şi multe altele.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.