Nestle va trebui să crească şi mai mult preţurile produselor sale alimentare în acest an, pentru a compensa costurile de producţie mai mari pe care încă nu le transferă pe deplin consumatorilor, a declarat directorul general Mark Schneider pentru un ziar german, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Creşterile nu vor fi la fel de abrupte ca în 2022, dar ”avem ceva de recuperat pe parcursul întregului an”, a spus Schneider, citat de publicaţia Frankfurter Allgemeine Zeitung, într-un interviu care urmează să fie publicat integral duminică.

În primele nouă luni ale anului 2022, cel mai mare grup alimentar din lume, care produce între altele batoane de ciocolată KitKat şi Nescafe, a raportat o creştere organică a vânzărilor de 8,5%, din care creşterile de preţ au reprezentat 7,5 puncte procentuale.

Inflaţia din multe economii dezvoltate a înregistrat niveluri maxime ale mai multor decenii, determinată în mare parte de creşterile preţurilor alimentelor şi energiei.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.