Criza actuală nu e nici pe departe depăşită, spune Leszek Wacirz, country manager Nestlé România, filiala locală a unuia dintre cei mai mari jucători din industria alimentară şi a băuturilor la nivel global, care citează un raport potrivit căruia focarul Covid-19 afectează toate segmentele populaţiei şi generează o presiune majoră asupra membrilor grupurilor sociale aflate în situaţiile cele mai vulnerabile.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

"Solidaritatea şi responsabilitatea socială sunt esenţiale în momente de criză, şi sunt două valori care dictează fiecare decizie la nivel de business. Această criză nu e nici pe departe depăşită, şi este important să fim alături de comunităţi şi să păstrăm, în continuare măsurile de siguranţă, atât la nivel de companie, cât şi la nivel individual”, a declarat Leszek Wacirz, country manager Nestlé România.

Compania citează un raport realizat de Departamentul pentru Afaceri Economice şi Sociale din cadrul Organizaţiei Naţiunilor Unite, intitulat Everyone Included: Social Impact of COVID-19, cae arată că focarul Covid-19 afectează toate segmentele populaţiei şi generează o presiune majoră asupra membrilor grupurilor sociale aflate în situaţiile cele mai vulnerabile.

”În acest context, apare nevoia unui schimbări a dinamicii privind implicarea socială şi a unei noi modalităţi de raportare la noua realitate, conturată în jurul prioritizării solidarităţii faţă de comunităţi, faţă de angajaţi şi faţă de parteneri”, precizează compania.

De asemenea, planul pentru anul 2030 este: impact zero asupra mediului.

”Nestlé doreşte ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase şi mai sănătoase, ci şi mai bune pentru mediu. Ambiţia Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului”, apa fiind una dintre ariile prioritare, spun reprezentanţii companiei.

În plus, în perioada următoare, compania Nestlé va susţine reluarea activităţii partenerilor de afaceri din domeniile afectate, prin oferirea de produse în mod gratuit şi alocarea unor fonduri speciale, oferind totodată sprijin suplimentar angajaţilor pentru a le asigura sănătatea, siguranţa şi bunăstarea.

”O atenţie deosebită este acordată partenerilor din sectorul out-of-home, sever afectat la nivel naţional. Divizia out-of-home a înregistrat o scădere de două cifre în primul trimestru din 2020, generată de măsurile din zona HoReCa şi de impactul semnificativ asupra consumului în afara casei”, a informat compania.

A doua jumătate a anului 2020 vizează noi investiţii şi iniţiative, dedicate dezvoltării sustenabile, educaţiei nutriţionale a copiilor şi generării de oportunităţi în carieră pentru tinerii din România.

”În ciuda dificultăţilor întâmpinate în această categorie, este prioritar pentru noi să fim alături de partenerii noştri pentru a-i sprijini în repornirea afacerilor, odată cu relaxarea măsurilor. Ca parte a iniţiativei Always Open For You, am reuşit să le oferim acestora capital adiţional de aproape 4 milioane de lei prin care îşi pot asigura continuitatea business-urilor în această perioadă critică”, a declarat Ovidiu Tunaru, business executive officer Nestlé Professional.

La nivel global, acţiunile de responsabilitate socială ale companiei sunt îndreptate către nutriţie pentru indivizi şi familii, sustenabilitate pentru mediu şi dezvoltare profesională pentru tineri, şi sunt reunite în cadrul a trei programe dedicate - Nestlé for Healthier Kids, Nestlé Needs YOUth, Nestlé for a Waste Free World.

De la începutul pandemiei, compania Nestlé a mobilizat resurse din întreaga lume pentru a contribui, prin donaţii în produse şi bani, la sprijinirea instituţiilor medicale, băncilor de alimente şi altor instituţii similare. Prin parteneriatul internaţional cu Federaţia Internaţională a Societăţilor de Cruce Roşie şi Semilună Roşie, a fost alocat la nivel global un buget de 10 milioane franci elveţieni pentru sprijinul comunităţilor afectate de pandemie.

La nivel local fondurile alocate reprezintă echivalentul a 10 milioane lei şi au fost destinate suportului oferit comunităţilor, partenerilor, instituţiilor medicale şi angajaţilor în perioada martie – iunie, inclusiv pentru achiziţionarea a 100.000 de măşti de protecţie pentru sistemul medical.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.