Ministrul Proiectelor Europene, Marcel Boloş, afirmă că România este ţara care are de atins cele mai multe jaloane în implementarea Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) - peste 500 - în funcţie de care poate accesa fondurile de la Uniunea Europeană. Boloş susţine că în primă fază sunt de atins jaloanele "mai uşurele", cele mai dificile fiind cele legate de infrastructură.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Conform ministrului Investiţiilor şi Proiectelor Europene, în toată implementarea PNRR România are de îndeplinit 506 jaloane.
 
Evenimente
20 mai - Evenimentul News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
"Suntem ţara cu cel mai mare număr de jaloane. Din acest punct de vedere, după noi urmează Spania, dar munca noastră devine extrem de dură fiindcă noi trebuie să avem grija celor 506 jaloane, să fie puse în operă pentru a nu bloca aceste intrări de bani în România, care sunt şansa dezvoltării noastre”, a afirmat Marcel Boloş, joi seară, la Euronews România.
 
Boloş a spus că jaloanele pe care România le are de atins în prima parte a implementări planului sunt "cele mai uşurele”, ţintele cele mai dificile de atins fiind cele legate de infrastructură.
 
"Aici avem un noroc, i-aş putea spune, pentru că Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă are mecanismul banilor bazat pe aceste jaloane şi ţinte şi, din acest punct de vedere, avem o planificare a acestor jaloane la început mai uşurele şi pe ele vin bani în ţară şi urmează anii grei, aceia în care proiectele de infrastructură vor trebui implementate şi la scadenţa acelor jaloane, atunci va fi un examen destul de dur pe care îl va avea de dat Guvernul fiindcă neimplementarea unui jalon de infrastructură – dau exemplu autostrăzi sau linii de cale ferată sau şcoli sau spitale sau alte jaloane din domeniul medical care presupun infrastructură - s-ar putea să ducă la aceste blocaje”, a adăugat ministrul Proiectelor Europene. 
 
El a arătat că "ministerul cu temele cele mai grele este, de departe, Ministerul Transporturilor", arătând că acesta are jaloanele "cele mai complexe din punctul de vedere al implementării”. El a adăugat că şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi cel al Mediului au de gestionat "jaloane care atârnă greu”. Boloş este de părere că şi părţile de reformă vor "genera discuţii în spaţiul public”.
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.