Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului a anunţat miercuri că a început procedura de plată pentru aplicanţii admişi la cea de-a doua sesiune a Măsurii 1 – „Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile”.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”În cursul zilei de ieri, 29 martie a.c., a început procedura de plată pentru aplicanţii admişi la cea de-a doua sesiune a Măsurii 1 – „Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile”, care au atribuite numere RUE între 1 şi 20.000”, anunţă ministerul.

Măsura 1 „Microgranturi acordate din fonduri externe nerambursabile” este parte din cadrul schemei de ajutor de stat instituită prin Ordonanţa de Urgenţă nr. 130 din 31 iulie 2020 privind unele măsuri pentru acordarea de sprijin financiar din fonduri externe nerambursabile, cu completările şi modificările ulterioare. Amintim că pentru prima sesiune a Măsurii 1, toţi cei 17.369 de aplicanţi admişi au beneficiat de migrogranturile în valoare de 2.000 euro.

Plata granturilor pentru beneficiarii cu numerele RUE 20.001-33.555 se va realiza după terminarea etapei de evaluare a celor 13.554 de solicitări.

„Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (M.A.T.) a început procedura de plată şi fac apel către toate structurile asociative să ne ajute în diseminarea informaţiei pentru ca beneficiarii să nu se mai afle în situaţii administrative care ar putea fi evitate. Către profesioniştii şi antreprenorii care au aplicat pe Măsura 1, am rugămintea de a citi contractul şi de a respecta clauzele acestuia. Vrem să nu mai fim în situaţia în care banii să revină la bugetul M.A.T.”, a declarat ministrul antreprenoriatului şi turismului, Constantin-Daniel Cadariu.

Plăţile pentru cea de-a doua sesiune a Măsurii 1 se vor realiza în două tranşe. Aplicanţii admişi care au atribuite numere RUE între 1 şi 20.000 vor accesa www.granturi.imm.gov.ro, respectiv partea de front office, modulul „Contractare”. Ulterior, vor completa contul IBAN al societăţii cont curent sau cont de grant) şi vor descărca contractul de finanţare generat. Acesta trebuie să fie semnat cu semnătură electronică şi mai apoi reîncărcat şi transmis în aplicaţie. Termenul pentru a îndeplini această procedură este 5 zile de la data transmiterii deciziei de acceptare, sub sancţiunea respingerii cererii de finanţare.

„Doresc să atrag atenţia asupra termenului de 5 zile şi rog aplicanţii să se încadreze în limita de timp pentru a evita situaţia nedorită de respingere la finanţare din acest motiv”, a precizat Constantin-Daniel Cadariu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.