Furnizorul de servicii medicale MedLife a anunţat marţi un avans de 34%, în primul trimestru, al cifrei de afaceri consolidată pro-forma, până la 196,8 milioane lei, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Clinicile şi spitalele au cea mai mare pondere din cifra de afaceri anunţată, 29,4%, respectiv 21,6%, urmate de divizia corporate şi laboratoare, cu procente de 20,2% şi 17,8%. Această structură include si achiziţia Polisano.

Potrivit reprezentanţilor companiei, rezultatele obţinute sunt în linie cu estimările iniţiale şi semnificativ peste ritmul de creştere al pieţei.

”Urmăm strategia de dezvoltare şi extindere, iar rezultatele reflectă ceea ce noi am proiectat. Am anunţat deja primele achiziţii din acest an, Solomed (trazactie închisă ieri, 14 mai) şi Ghencea Medical Center (tranzactie în curs finalizare) şi şi continuăm să avansăm pe acest segment. Investim permanent în oameni şi în tehnologie medicală, având ca obiectiv consolidarea celei mai puternice platforme private de diagnostic şi tratament chirurgical din România. Totodată, avem în vedere o nouă serie de proiecte de tip greenfield, dar şi dezvoltarea a noi linii de business”, a declarat preşedintele şi directorul general al al MedLife, Mihai Marcu.

Pentru 2018, reprezentaţii MedLife îşi propun să menţină ritmul accelerat de dezvoltare al companiei, creşterea proiectată fiind de peste 20% faţă de 2017.

“Dezvoltarea strategiei de business este susţinută în egală măsură şi de puterea brandului MedLife – de altfel toate analizele externe ne pun pe primul loc în ceea ce priveşte calitate şi forţa brandului, iar acest lucru reprezintă o recunoastere foarte importantă pentru noi”, a mai spus Mihai Marcu.

Pe lângă proiectele de tip green field şi achiziţii, compania analizează posibilitatea unor eventuale investiţii limitate în perioada următoare pentru extinderea în zonele de proximitate din afara ţării, în Bulgaria, Ungaria şi Serbia.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.