McDonald's, cel mai mare lanţ fast-food din lume, a lansa în Italia burgerul cu Nutella, denumit “Sweety”, care va fi disponibil în reţeua de cafenele a grupului din Italia, scrie publicaţia britanică Independent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anunţul “ încercaţi Sweety cu Nutella acum: pâine moale, cu un miez cremos”, publicat de companie pe pagina sa de Facebook, a fost redistribuit pe reţelele de socializare de peste 50.000 de ori şi a avut peste 30.000 de like-uri, arată publicaţia. 

Noul produs a generat reacţii contradictorii în rândul publicaţiilor de specialitate. 

“McDonald’s a lansat ultimul experiment în materie de produse bogate în calorii. De data aceasta, în loc de laptele cu ciocolată bogat în carbohidraţi, lanţul de restaurante fast-food uneşte pâine feliată plină de ciocolată tartinabilă cu alune pentru a crea un burger cu Nutella”, scrie eater.com.

Din acest an, grupul american McDonald’s, care opera direct reţeaua de restaurante din România, a cedat franciza pentru piaţa locală maltezilor de la Premier Capital pentru 60 milioane euro, în condiţiile în care consideră că piaţa românească nu este suficient de mare pentru a opera direct.

Înainte de a ceda afacerea maltezilor, McDonald’s a cumpărat aproape toate restaurantele francizate, cu excepţia unui fast-food McDonald’s din Galaţi. În prezent, reţeaua McDonald’s din România cuprinde 68 de restaurante în 21 de oraşe.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.