E.ON Energie România a decis ca, după ridicarea stării de urgenţă din România şi instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relaţii clienţi va continua să se desfăşoare online şi telefonic, prin intermediul agenţilor companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro şi pe platforma E.ON Myline.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

“Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate şi să respecte distanţarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opţiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienţii să folosească canalele alternative de comunicare“, a declarat Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.

Magazinele E.ON au fost atent pregătite astfel încât să fie asigurată protecţia clienţilor şi a angajaţilor. Astfel, la intrare se află dezinfectanţi, iar agenţii care deservesc clienţii poartă măşti de protecţie şi mănuşi. De asemenea, toate suprafeţele şi obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.

”Îi rugăm pe clienţii noştri ca în cazul în care sunt nevoiţi să ajungă la magazinele E.ON să se programeze online, folosind serviciul E.ON eBooking, pe eon.ro/programare-online, pentru a evita aglomeraţia, iar atunci când intră în magazine să poarte mască de protecţie, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorităţi”, a transmis compania.

În magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienţi, care este egal cu numărul agenţilor din fiecare centru.

Informaţii despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro.

Recomandăm clienţilor noştri să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:

• apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu şi rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz şi electricitate, 24/7. Totodată, consultanţii E.ON pot prelua apeluri şi oferi informaţii şi soluţii de luni până vineri între orele 08.00-20.00;

• prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau direct din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operaţiuni legate de contul personal. Clienţii care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;

• prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold şi confirmare plată;

• prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.