Comportamentul de consum al românilor s-a schimbat semnificativ în ultimele patru săptămâni, aceştia alocând o atenţie mult mai mare sănătăţii şi igienei personale., iar această preocupare a generat, în ultimele săptămâni, achiziţii în creştere de echipamente electronice şi electrocasnice destinate întreţinerii sănătăţii personale şi menţinerii unui stil de viaţă sănătos, astfel că vânzările de purificatoare de aer, de produse destinate întreţinerii sănătăţii şi de gătit acasă au crescut, în medie, cu 50% în ultimele patru săptămâni, arată datele magazinului online evoMAG.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Începând cu luna februarie, vânzările de purificatoare de aer la evoMAG au crescut cu 50%, ca măsură de combatere a poluării, a alergenilor, cauzaţi de venirea primăverii şi ca o metodă de diminuare a bacteriilor şi virusurilor din locuinţe”, arată compania.

Bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziţii de astfel de produse a fost de aproximativ 1.000 de lei.

”De asemenea, în ultima lună, românii au luat în calcul posibilitatea de a găti mai mult acasă, lucru ce s-a reflectat în creşterea vânzărilor de maşini de făcut pâine cu 70% şi de aparate multicooker cu 30%. evoMAG a înregistrat comenzi în creştere şi la roboţi de bucătărie, blendere şi storcătoare de fructe”, mai arată compania.

O categorie aparte către care clienţii şi-au îndreptat atenţia în această perioadă a fost reprezentată de fitness & wellbeing, produse care permit continuarea activităţii fizice acasă. Astfel, cele mai vândute echipamente indoor au fost benzile de alergat, stepperele şi bicicletele de fitness.

În continuare, foarte căutate au fost şi dispozitivele destinate monitorizării activităţii sportive. Românii au cumpărat în ultimele patru săptămâni brăţări fitness şi ceasuri sportive, care pot monitoriza paşii, ritmul cardiac, caloriile consumate etc. 

În categoria produselor de îngrijire personală, dispozitivele cele mai căutate au fost termometrele cu detecţie rapidă, fie cu raze infraroşii, fie de contact, şi tensiometrele.

În medie, bugetul pe care l-au alocat românii pentru achiziţii de astfel de produse a fost de aproximativ 1.500 lei.

Magazinul online evoMAG comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuţilor. evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătraşcu, care ocupă, în continuare, poziţia de director general.


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.