Compania Naţională ”Loteria Română” S.A. anunţă, miercuri, că a încheiat un contract cu CEC BANK S.A. având că obiect implementarea plăţilor cu carduri în toate agenţiile loto proprii, iar echipamentele POS vor fi instalate până la finalul lunii februarie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
Potrivit unui comunicat al CN Loteria Română, în 1 februarie a fost semnat contractul cu CEC Bank. 
 
”În baza acestui contract, până la sfârşitul lunii februarie, se vor instala echipamente POS în agenţiile loto proprii din toată ţară, practic în 903 puncte de vânzare a produselor loteristice. Precizăm faptul că, în prezent, s-au redeschis aproape toate agenţiile loto pentru comercializarea biletelor de tip loto, Pronosport şi lozuri. În urmă implementării acestui sistem de plata în toate agenţiile loto proprii jucătorii vor putea achiziţiona produsele loteristice preferate utilizând orice tip de card emis de băncile din ţară sau din străinătate. Prin facilitatea contactless, care oferă inclusiv posibilitatea plăţii cu telefonul mobil în cazul jucătorilor care au aplicaţie de plata, pe lângă plata obişnuită cu cardul ori plata cash, se diversifică şi totodată se îmbunătăţeşte calitatea serviciilor pe care Loteria Română le oferă jucătorilor săi venind astfel în întâmpinarea aşteptărilor şi nevoilor acestora”, a transmis, miercuri, Loteria Română. 
 
Directorul Companiei, Sebastian-Iacob Moga, consideră că plata cu cardul este ”un pas important şi necesar în procesul de digitalizare”. 
 
”Implementarea plăţii cu cardul în toate agenţiile loto proprii este încă un pas important şi necesar în procesul de digitalizare a Loteriei Române şi o promisiune îndeplinită faţă de jucătorii noştri. Proiectul pilot demarat anul trecut privind plata cu cardul în 91 de agenţii proprii din Bucureşti şi Braşov s-a desfăşurat cu succes, cu respectarea tuturor standardelor de securitate, astfel încât a venit momentul extinderii în toată reţeaua de agenţii proprii a acestei modalităţi de plata agreată de majoritatea jucătorilor, în special în contextul sanitar actual. În plus, pentru securitatea şi rapiditatea tranzacţiilor specialiştii Loteriei Române au realizat în timp record interfaţarea aplicaţiei terminalului loteristic cu POS-ul”, a declarat Sebastian-Iacob Moga. 
 
viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.