Leader Team Broker, jucător cheie pe piaţa asigurărilor de nişă din Europa, a intermediat, anul trecut, prime în valoare totală de peste 7,2 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, cea mai mare sumă din istoria companiei. Asiguratorul va lansa în 2022 noi produse de asigurare în imobiliare, M&A (fuziuni şi achiziţii), sănătate şi călătorii.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Leader Team Broker, jucător cheie pe piaţa asigurărilor de nişă din Europa, a intermediat, anul trecut, prime în valoare totală de peste 7,2 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, cea mai mare sumă din istoria companiei. Anul trecut, cele mai vândute asigurări au fost cele auto, cele pentru risc de atac cibernetic (Cyber Risk) şi asigurările pentru bunuri şi clădiri. În 2021, compania s-a extins şi în 20 de ţări din UE, unde a vândut cu precădere asigurări Cyber şi Amazon”, anunţă compania.

Pentru 2022, brokerul îşi propune să lanseze pe piaţa locală şi europeană noi produse inovative pentru asigurarea clădirilor, o poliţă M&A, dedicată companiilor care sunt în proces de achiziţii, precum şi noi produse de sănătate şi de călătorii.

”Putem spune că, pentru Leader Team Broker, 2021 a fost cel mai bun an din istorie. Am intermediat prime în valoare totală de peste 7,2 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creştere cu aproximativ 20% faţă de anul anterior. Şi, deşi a fost un an cu multe dificultăţi economice, am încercat să fructificăm toate oportunităţile nou apărute în piaţă, pentru că cel mai bun lucru pe care l-am învăţat în criza din 2008-2009 a fost acela că, într-o perioadă dificilă, cea mai mare greşeală pe care poţi să o faci este să intri în panică. De aceea, am preferat să nu intrăm în panică, ci să înfruntăm provocările apărute şi să le transformăm în oportunităţi. Aşadar, fost anul în care am inovat şi ne-am adaptat continuu produsele din portofoliu, astfel încât am devenit providerul de asigurări pentru companii din 20 de ţări din Uniunea Europeană. Dacă ar fi să tragem trei concluzii din anul 2021, acestea ar fi: să te adaptezi rapid la schimbare şi să inovezi, să fii perseverent în business şi să-ţi proiectezi întotdeauna orice acţiune pe termen mediu şi lung. Noi asta facem de ani de zile la Leader Team Broker şi aşa am trecut prin toate crizele economice de până acum. Cel mai bun exemplu de inovaţie şi perseverenţă din experienţa recentă este asigurarea de Cyber Risk, pe care am lansat-o în 2019, când încă nu venise pandemia şi nimeni nu credea în acest produs. Acum este unul dintre cele mai vândute din portofoliul nostru, iar estimările sunt de creştere continuă în următorii ani”, a spus Răzvan Rusu, fondatorul Leader Team Broker.

2021 a fost şi anul în care Leader Team Broker a ieşit pe piaţa europeană, în special cu asigurările de Cyber Risk - unul dintre cele mai vândute produse inovative ale brokerului, ca urmare a creşterii ameninţărilor de atacuri cibernetice asupra companiilor -, precum şi cu asigurarea Amazon, poliţă obligatorie solicitată de retailerul online tuturor companiilor care vând pe platforma americană şi pe care Leader Team a creat-o special pentru vendorii din România şi din Europa.

Pentru 2022, Leader Team Broker şi-a propus să creeze produse adaptate la nevoile companiilor, în contextul schimbărilor rapide care au loc în prezent, compania creionând deja câteva dintre asigurările pe care vrea să le lanseze în premieră în acest an.

”Pe lângă asigurările auto, care sunt obligatorii, cele mai vândute poliţe anul trecut au fost cele de Cyber Risk, pentru că suntem singurii specializaţi pe acest segment şi am lansat produse specifice pentru diferite industrii, care se confruntă cu cele mai mari riscuri de atac cibernetic la ora actuală: companii din IT, e-commerce, HR, marketing, consultanţă etc. De asemenea, am observat o preocupare tot mai mare a oamenilor şi companiilor să asigure bunuri şi clădiri, clienţii noştri înţelegând mai bine de ce este important să-şi asigure casa sau alte clădiri pe care le deţin sau bunuri pe care le au, personale sau ale companiei. De aceea, în acest an, vom lansa în premieră Title Insurance, un produs nou dedicat proprietarilor de clădiri, atât persoane fizice, cât şi juridice, asigurare care îi va proteja de orice eventuale pierderi financiare generate de cumpărarea sau închirierea unui imobil. De asemenea, vom avea în portofoliu şi un produs nou dedicat companiilor implicate în procese de achiziţii, o asigurare M&A, care să-i protejeze pe tot parcursul procesului, şi ne gândim şi la produse noi de sănătate şi de călătorii, două dintre domeniile de mare interes, în ultimii ani, în rândul românilor care vor să facă asigurări. Aşadar, continuăm să inovăm şi să aducem în piaţă produse de asigurare care nu există încă, dar de care este mare nevoie”, a declarat Alexandra Elena Durbacă, CEO Leader Team Broker.

În materie de investiţii, Leader Team Broker se va concentra în continuare pe investiţii în zona IT, respectiv optimizarea fluxurilor din companie şi a sistemelor IT folosite, precum şi dezvoltarea de instrumente IT de vânzare (de exemplu va continua optimizarea chatbotului EVA, creat special pentru asistenţă în domeniul asigurărilor medicale). Compania va investi, de asemenea, şi în noi instrumente de asigurare de pe piaţa Lloyds pentru companiile din România şi din Europa.

Leader Team Broker se aşteaptă ca tensiunile armate de la graniţa de nord-est a României şi sancţiunile economice internaţionale impuse Rusiei să afecteze şi companiile locale şi climatul economic general din România.

”În acest moment, cu tot ce se întâmplă la graniţa României, singura certitudine este că 2022 este un an al incertitudinii, atitudinea este una rezervată şi toată lumea aşteaptă să vadă cum evoluează lucrurile de la o zi la alta. Companiile vor fi afectate de această criză politică şi financiară şi ne aşteptăm ca impactul asupra bugetului de asigurări să fie vizibil. Estimez că vom asista la o diminuare a bugetelor destinate asigurărilor şi a produselor de asigurare pe care companiile le achiziţionează”, a mai spus Alexandra Elena Durbacă.

Leader Team Broker de asigurare este o companie de brokeraj în asigurări cu prezenta la nivel european si cu peste 16 ani de experienţă în managementul riscului şi asigurări. Compania are produse unice de raspundere, sanatate, cyber security, produse pentru industria IT, industria navală, aviaţie, energie, marketing si HR.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.