Lanţul românesc de magazine de bijuterii de lux Teilor a anunţat joi că a deschis al patrulea magazin fizic în Bulgaria, într-un nou oraş – Plovdiv, după cele trei din Sofia.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Teilor, lanţul de magazine de bijuterii de lux, cu prezenţă în regiunea Europei Centrale şi de Est, a deschis al patrulea magazin fizic în Bulgaria, într-un nou oraş – Plovdiv, după cele trei din Sofia. Noua deschidere marchează cel de-al cinsprezecilea magazin al brandului pe plan internaţional”, anunţă compania.

În prezent, reţeaua Teilor din Bulgaria, prima piaţă externă pentru companie, cuprinde patru magazine, dintre care trei se află în Sofia şi unul în Plovdiv. Cu noul magazin din Bulgaria, primul deschis de companie în 2023, compania ajunge la 65 de magazine fizice în România, Polonia, Bulgaria, Ungaria şi Cehia.

„În 2023, ne dorim să ne consolidăm prezenţa în pieţele internaţionale în care activăm. Deschiderea noului magazin din Plovdiv marchează un nou pas al expansiunii în Bulgaria, prima graniţă pe care Teilor a trecut-o în afara României. Noutatea constă în faptul că este şi primul magazin pe care îl deschidem în afara Sofiei, unde suntem deja prezenţi în trei centre comerciale importante”, a declarat Willy Dicu, CEO Teilor.

Noul magazin din Bulgaria este situat într-un centru comercial şi are o suprafaţă de 33 mp. Printre bijuterii se numără o pereche de cercei cu diamante în valoare de peste 15.000 de euro, precum şi o pereche de cercei cu un design special, cu diamante albe, galbene şi negre, în valoare de peste 10.000 de euro.

„Deschiderea magazinului din Plovdiv e parte din strategia noastră de extindere la nivel internaţional, ocazie cu care bifăm cel de-al cinsprezecilea magazin al reţelei Teilor din afara României. Procesul de expansiune va rămâne în focusul nostru pentru ţările internaţionale, unde avem în vedere cele mai importante oraşe. Totul, coroborat cu o consolidare a notorietăţii brandului şi cu o experienţă de achiziţie omnichannel dedicată clienţilor noştri.”, povesteşte Willy Dicu.

Compania îşi va continua strategia de expansiune şi, până în 2024, se va concentra pe consolidarea prezenţei pe pieţele existente. Începând cu 2025, compania va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia şi alte pieţe, vizând să deschidă noi magazine în locaţii premium.

Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria şi Cehia, Teilor deţine 65 de magazine fizice şi o prezenţă online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce teilor.com, teilor.ro, teilor.hu, teilor.pl şi teilor.bg. 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.