K.M. Trust Group, care activează pe segmentul serviciilor de recrutare şi dezvoltare pentru management, anunţă o alianţă cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească în domeniul serviciilor de training şi consultanţă organizaţională. Companiile din grup vizează împreună pentru primul an o creştere de 20% în 2022 pe segmentul Corporate şi de 30% pe segmentul Antreprenorial şi o cifră de afaceri consolidată de 2 milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”K.M. Trust Group, jucător pe segmentul serviciilor de recrutare şi dezvoltare pentru management, anunţă o alianţă strategică cu Marco Polo CEE, companie antreprenorială românească de top în domeniul serviciilor de training şi consultanţă organizaţională. Noua alianţă reprezintă o asociere solidă intre două entităţi puternic specializate pe segmentele lor, pentru adresarea nevoilor curente ale marilor companii din economie. Cele două entităţi vizează în 2022, împreună, o creştere de 20% pe segmentul marilor clienţi corporate şi de 30% pe segmentul antreprenorial şi un volum total de business de 2 milioane de euro in primul an”, anunţă companiile.

Alianţa dintre grupul K.M. Trust şi Marco Polo CEE aduce împreună peste 30 de specialişti cu expertiză locală şi internaţională. Aceştia lansează împreună pe piaţă platforme avansate de transformare organizaţională, recrutare pentru nivelurile de top, senior şi middle management ale companiilor, dezvoltare executiva si, programe de training şi dezvoltare organizaţională, utilizând inclusiv resurse digitale şi tehnologii VR (virtual reality).

O noutate în piaţa regională sunt programele care abordează performanţa capitalului uman si din perspectiva sănătăţii fizice şi emoţionale. Adresarea integrată a acestor tipuri de nevoi organizaţionale, care îmbină soluţiile de business cu cele legate de sănătatea emoţională sau fizică este o premieră pe piaţă şi va genera un impact major atât în economie cât şi la nivel  social, spun reprezentanţii celor două companii.

“Analizele noastre arată că atragerea oamenilor potriviţi in rolurile cheie ale companiilor şi antrenarea acestora pentru a genera performanţă, inclusiv menţinerea şi îmbunătăţirea gradului de sănătate la nivel fizic şi emotional în contextul actual, se regăsesc printre principalele preocupari în rândul companiilor. Alianţa cu Marco Polo CEE oferă soluţii concrete de adresare a provocărilor majore ale mediului de business, abordând elementul central al oricărui business – oamenii”, declară Radu Manolescu, Managing Partner K.M. Trust Group.

Sectoarele cu cel mai mare potenţial de creştere în perioada următoare sunt cel bancar, agribusiness, FMCG, IT&C sau software development.

“Focusul companiilor în această perioadă este transformarea modelelor de business pentru a face faţă şi chiar a valorifica oportunităţile unui mediu atât de volatil. Practic, vorbim de o continuă schimbare a modelelor de business, iar presiunea pe resursa umană aflată la vârful marilor organizaţii este din ce în ce mai mare. Este crucial să asigurăm capacitate de leadership economic şi social, iar pentru aceasta este nevoie de expertiză specializată. Avem nevoie de lideri bine pregătiţi, atât pe zona de hard cât şi pe cea de soft skills, pentru a traversa perioadele de incertitudine la care suntem expuşi continuu”, spune Lucian Marin, co-fondator Marco Polo CEE.

Fondate în 2005 si respectiv 2009, K.M.Trust & Partners si K2S sunt singurele companii din România care oferă întreg spectrul de servicii de Executive Search, Recrutare si Selectie, Coaching, Dezvoltare şi Transformare Organizaţională şi Mental Health Support, dedicate managementului companiilor. K.M.Trust Group deţine un portofoliu de peste 100 de companii – client, unii dintre cei mai mari contributori în PIB-ul României şi angajatori în industriile de retail, agribusiness, energie, tehnologie, servicii financiare, farmaceutice sau producţie industrială.

Marco Polo CEE a fost fondată în România, ca parte a Marco Polo Performance, de o echipă de manageri ai unor afaceri de top, cu experienţă în FMCG, Servicii sau Educaţie. Fiecare dintre consultanţii Marco Polo CEE au cel puţin 20 de ani de experienţă în Roluri Strategice şi Executive, direct implicaţi în transformări de afaceri. Focusul Marco Polo CEE este dezvoltarea afacerilor clienţilor, dezvoltarea capitalului uman şi a comunităţilor. Prin cele 2 birouri, la Bucureşti şi Varşovia, compania lucrează cu peste 80 de clienţi Corporate şi antreprenori din Europa de Est.

 

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.