J'Info Tours, unul din cei mai mari touroperatori din România, estimează vânzări de 14 milioane euro în acest an, în creştere cu 18% faţă de anul trecut, a declarat pentru News.ro proprietarul J'Info Tours, Carmen Pavel.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În prezent, 70% din vânzări sunt asigurate de călătoriile de afaceri, spune ea.

”A crescut cota de business travel, a ajuns la 70% din vânzări, vindem mult pe corporate, firmele au multe călătorii în interes de serviciu pentru angajaţi. De asemenea, vânzările de vacanţe interne s-au dublat în acest an, mulţumită voucherelor de vacanţă. Pentru anul viitor, ne propunem o creştere a vânzărilor cu 25%. Sperăm că voucherele de vacanţă se vor acorda şi anul viitor”, a declarat Carmen Pavel, pentru News.ro.

Compania a inclus în pachetele de vacanţă pentru anul viitor destinaţii exotice inedite precum Belize, Guatemala, Honduras, Costa Rica, Panama sau Columbia, unde preţurile ajung şi la 2.500 de euro de persoană, cu demipensiune şi transport asigurat.

”Pentru anul viitor, avem ca destinaţii noi Belize, Guatemala, Honduras, Costa Rica combinată cu Panama. Foarte la modă este şi Columbia, care s-a dezvoltat touristic şi este o destinaţie sigură. De exemplu, Costa Rica se adresează turiştilor activi, care nu vor să stea numai la soare, are multe rezervaţii naturale, poţi face rafting pe râurile tropicale. Iar Guatemala are o localitate unde 90% din populaţie este de origine mayaşă, care îşi păstrează tradiţiile”, a precizat Pavel.

O astfel de excursie exotică poate costa 2.000-2.500 de euro, transport cu avionul, cu demipensiune şi vizite, la care se adaugă cheltuieli suplimentare de circa 500 de euro de persoană.

De asemenea, pentru anul viitor, touroperatorul J'Info Tours propune vacanţe la schi din elicopter.

”Se poate schia din elicopter în nordul Islandei, începând din ianuarie până în luna aprilie. O zi de schi din elicopter costă 4.500 euro de persoană. Turistul îşi alege din elicopter pârtia care-i place mai mult, zăpada e perfectă pentru schi. Nu au înălţimi foarte mari, altitudinea maximă este de 1.500-1.600 metri, dar se schiază până la nivelul mării. Există şi pârtii obişnuite, desigur”, a mai spus Carmen Pavel.

Cazările sunt pe stilul ”confort nordic”, fără foarte multe decoraţiuni interioare, însă cu strictul necesar.

”Dacă într-un pachet de o săptămână turistul vrea şi o zi-două de schi din elicopter, atunci preţul vacanţei poate ajunge la 15.000-20.000 euro. Se fac excursii şi pentru a vedea balene, sunt cinci tipuri de balene ce pot fi văzute, fie din vaporaşe de croazieră, de pe un pescador sau de pe bărcile Zodiac. Această ultimă opţiune este şi cea mai interesantă, pentru că există un anumit tip de balene ce vin atât de aproape de bărcile pneumatice, încât pot fi şi mângâiate”, a declarat Carmen Pavel.

De asemenea, pachetele turistice pot include şi Insulele Feroe, pentru cei ce iubesc călătoriile pe munte, şi Groenlanda.

”Peisajul este foarte liniştitor, pentru cei ce se simt stresaţi. Iar pentru Groenlanda, de exemplu, cazarea se face în bungalow, în faţa unui gheţar, poţi vedea cum se topesc gheţarii, tot aici poţi vedea şi Aurora boreală. Într-un sejur de cinci zile este foarte probabil să prinzi o Auroră boreală. Un alt aspect foarte interesant este falia dintre continente, Europa şi America, zici că eşti în călătoriile lui Jules Verne”, a precizat proprietarul J'Info Tours.

Un alt program pe care mizează compania anul viitor este cel dedicat Canadei, având trei variante de pachete turistice.

”Canada, ca destinaţie turistică, a avut succes anul acesta, mai ales că s-au scos şi vizele din acest an şi avem curse directe, prin Air Canada. Faţă de anul trecut, numărul turiştilor noştri care călătoresc în Canada a crescut cu 15%, datorită renunţării la vize, iar pentru anul viitor estimăm o creştere de 5%”, a explicat Carmen Pavel.

Un pachet ce include vizită la cascada Niagara, Toronto, Montreal, Ottawa, costă 1.500 euro, zece zile, cu transport, cazare şi taxe de aeroport.

”Noi vindem foarte bine şi circuite exotice, dar şi destinaţii deosebite, am vândut foarte bine Ţara de Foc, împreună cu Insula Paştelui şi Chile, America de Sud şi de Nord, China, Vietnam, Africa de Sud, Kenya, Tanzania, Zanzibar, India, Japonia şi Coreea de Nord”, a mai spus şeful J'Info Tours.

Compania a creeat totodată programe europene pentru seniori, care includ vacanţe în nordul Italiei, la lacurile alpine, ce costă în jur de 400-500 euro de persoană, cu demipensiune şi excursiile incluse sau în Ţara Bascilor, Lisabona, Sicilia, Maroc, Egipt.

”Şi Egiptul se vinde bine. Chiar eu am fost în vacanţă la Sharm el-Sheikh vara aceasta. Într-adevăr, vin mulţi turişti musulmani acolo. Am văzut acolo un recif mai frumos ca în Maldive şi te costă şi mai puţin. Aş spune că Egiptul e chiar mai ieftin decât în Antalya”, a precizat Carmen Pavel.

În ceea ce priveşte planurile companiei, proprietarul J'Info Tours vrea să se axeze pe vânzările în online. Compania are agenţii în Bucureşti, Constanţa şi Braşov.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.