Anul 2017 a fost unul excelent pentru Apple Watch, produs ale cărui vânzări au crescut cu peste 50%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Deşi Tim Cook s-a limita în spune doar că ultimul trimestru a fost cel mai bun pentru Apple Watch, datorită unei creşteri cu mai bine de 50 de procente a veniturilor, conform analiştilor Canalys întreg anul trecut a fost unul foarte bun pentru smartwatch-urile companiei.

Cei de la Canalys susţin că Apple a livrat 18 milioane de smartwatch-uri în 2017, cu 54% mai mult decât în anul anterior. 8 milioane dintre acestea au fost livrate doar în perioada sărbătorilor de iarnă.

Un rol important în performanţa Apple Watch a jucat-o suportul pentru conexiunea de date pe care a treia generaţie a adus-o. LTE-ul a contribuit la creşterea disponibilităţii, din ce în ce mai mulţi operatori oferind produsul spre vânzare.

13% din totalul vânzărilor de anul trecut este dat de versiunea cu suport LTE. Aceasta s-a bucurat de cel mai mare succes în Statele Unite, Japonia şi Australia.

Apple Series 3 fără LTE a reprezentat 35% din totalul vânzărilor de Apple Watch din 2017, iar restul vânzărilor au constat în modele din seriile mai vechi pe care Apple continuă să le comercializeze cu preţuri mai mici.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.