Hugo Boss va elimina două mărci şi va încetini ritmul extinderii reţelei de magazie, în cadrul noii strategii de eficientizare a activităţilor pusă în practică de directorul general Mark Langer, numit în urmă cu şase luni, transmite Bloomberg.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania renunţă la mărcile Boss Orange şi Boss Green şi va produce îmbrăcăminte numai sub brandurile Hugo şi Boss, urmând să se concentreze pe produse casual şi de business, a anunţat miercuri producătorul de costume cu sediul în Metzingen.

Hugo Boss a anunţat că 2017 va fi un an de tranziţie şi că anticipează revenirea la profit în 2018. Pentru 2016, Hugo Boss a reiterat obţinerea unor economii de 65 de milioane de euro.

În urma informaţiilor, acţiunile Hugo Boss au scăzut cu până la 4,6% în prima parte a tranzacţiilor de la bursa din Frankfurt. În ultimul an, titlurile producătorului de îmbrăcăminte au pierdut aproape o treime din valoare.

”Anunţul a cam dus lipsă de date eferitoare la posibilele economii”, a declarat John Guy, analist la MainFirst Bank.

Langer, care are misiunea să relanseze Hugo Boss, a adoptat o strategie asemănătoare cu planurile Burberry Group şi Marks & Spencer Group, care au renunţat la brandurile mai mici din cauza consumului scăzut din Europa. El a semnalat şi că Hugo Boss se va îndepărta de piaţa de lux pentru a produce haine cu preţuri mai accesibile.

Îmbrăcămintea pentru femei nu va mai fi o prioritate pentru companie, astfel că Boss nu va afişa o colecţie nouă la prezentările de modă de la New York din 2017, renunţându-se la strategia directorului general precedent, Claus-Dietrich Lahrs, care conduce în prezent brandul de lux Bottega Veneta.

Boss îşi aliniază totodată oferta la tendinţa observată atât la bărbaţi cât şi la femei de a asorta încălţămintea sport şi alte elemente de vestimentaţie casual cu piese mai rafinate.

Compania a reiterat estimările din august potrivit cărora profitul operaţional va scădea în acest an cu 17-23%, iar vânzările ajustate la cursul valutar cu până la 3%.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.