Zoom nu este singura aplicaţie de comunicare video a cărei adopţie a explodat în contextul pandemiei. Houseparty creşte şi ea exponenţial, beneficiind şi de un climat mult mai favorabil decât Zoom.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Houseparty, aplicaţia de comunicare video cumpărată anul trecut de Epic Games, anunţă că în luna martie a avut peste 50 milioane de utilizatori noi, o cifră care este de aproximativ 70 de ori mai mare decât înainte de pandemie.

28 milioane de instalări din această perioadă au avut loc pe smartphone-uri, conform Sensor Tower. Restul creşterii vine pe PC-uri, a căror utilizare a crescut şi ea datorită izolării sociale.

Houseparty a ajuns cea mai populară aplicaţie din categoria Social în 82 de ţări. În 16 de ţări, a ajuns pe primul loc chiar în clasamentul general, unde a depăşit inclusiv aplicaţiile Google şi Facebook.

Durata medie a apelurilor este de peste 60 de minute, iar în unele regiuni şi peste 80 minute, conform datelor oficiale.

Cea mai mare creştere a venit din ţările în care izolarea socială a fost mai drastică. De exemplu, în săptămâna 21 martie numărul de instalări a crescut în Italia de 423 de ori, iar în Spania de 2360 de ori faţă de media ultimului trimestru de anul trecut.

Spre deosebire de Zoom, Skype sau Meet, Houseparty se adresează utilizatorilor obişnuiţi, în special celor tineri, venind cu jocuri şi integrare pentru aplicaţii precum Snapchat. Utilizatorii Houseparty au în medie 23 de prieteni, iar aproape jumătate dintre aceştia se joacă în vreme ce vorbesc.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.