Hotelul Sheraton din Bucureşti, parte a lanţului hotelier Starwood Hotels & Resorts care a fost preluat în 2016 de către Marriott International, îşi propune o creştere a afacerilor cu 20% în 2017, pe baza investiţiilor programate pentru prima parte a anului, a anunţat miercuri compania, care a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane euro anul trecut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania care administrează hotelul situat în apropiere de Piaţa Romană din Capitală a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro, din care 55% din cazare, 30% din F&B (Food and beverage- mâncare şi băutură) şi 15% din chirii.

Reprezentanţii Sheraton estimează că ponderea F&B va creşte anul acesta.

Pentru prima parte a anului, compania are programate investiţii de peste 350.000 de euro în cofetăria Centro, în crearea unui centru de relaxare ce va fi deschis la începutul lunii iulie şi în extinderea parcării.

Printre obiectivele Sheraton de anul acesta se numără şi refacerea întregului meniu şi repoziţionarea restaurantului Avalon, respectând cele mai înalte standarde de calitate pentru un hotel de 5 stele.

În acest context, Ashlie Dias, executive Chef, şi Bogdan Bazaoache, manager al departamentului F&B, lucrează, din luna mai, pentru hotel.

În urma preluării, Marriott a devenit cel mai mare lanţ hotelier din lume cu 30 de branduri distincte (19 branduri din lanţul Marriott şi 11 Starwood).

Hotelul Sheraton din Bucureşti are 270 de camere, un centru de conferinţe de 1.200 metri pătraţi şi o zonă de restaurant. Cu o istorie de 80 de ani, Sheraton este unul dintre cele mai cunoscute şi apreciate lanţuri hoteliere la nivel internaţional, cu 500 de hoteluri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.