Heymondo, jucător european din sectorul Insurtech (asigurări prin platformă), anunţă lansarea oficială în România şi se pregăteşte să încheie anul 2025 cu aproximativ 70 de milioane de euro în venituri la nivel global.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Heymondo, jucător european din sectorul insurtech, anunţă lansarea oficială în România, marcând un moment important în strategia sa de expansiune internaţională. Compania, care se pregăteşte să încheie anul 2025 cu aproximativ 70 de milioane de euro în venituri la nivel global, intră pe piaţa locală cu o soluţie simplificată, menită să schimbe modul în care oamenii privesc asigurările de călătorie”, anunţă compania.

Lansarea în România este o direcţie strategică în planul de dezvoltare al Heymondo în Europa Centrală şi de Est. Conform evaluării companiei, piaţa locală prezintă o combinaţie rară de factori favorabili: o clasă de mijloc în creştere, un apetit tot mai mare pentru călătorii internaţionale şi o adopţie rapidă a serviciilor financiare digitale.

”Există un decalaj major între aşteptările călătorilor moderni, care preferă soluţii rapide, personalizabile şi disponibile în timp real, şi ofertele tradiţionale ale industriei. Heymondo îşi propune să reducă această diferenţă în România, introducând un model digital matur, deja testat şi validat pe pieţele europene”, arată compania.

Modelul operaţional prezentat în România presupune o platformă web ce permite achiziţionarea asigurării în doar câteva clicuri, iar aplicaţia Heymondo devine centrul de gestionare a poliţelor şi acces la asistenţă de călătorie 24/7, oriunde în lume. Produsele de asigurare de călătorie oferite în România au fost dezvoltate în parteneriat cu UNIQA Asigurări.

„Creşterea noastră accelerată în Europa arată că oamenii caută o experienţă de asigurare transparentă, digitală şi uşoară. România este o piaţă dinamică, cu un potenţial extraordinar, iar lansarea noastră aici reprezintă un moment strategic. Nu aducem doar un produs; introducem un nou standard pentru sectorul local al asigurărilor”, declară David Pérez, co-CEO şi co-fondator al Heymondo.

Compania estimează că va încheia anul 2025 cu aproximativ 70 de milioane de euro în venituri brute la nivel global, un an în care echipa s-a dublat până la 120 de angajaţi pentru a susţine expansiunea accelerată.

Numai în 2025, peste un milion de călători au ales acoperirea Heymondo.

Pentru viitor, planul strategic prevede o creştere exponenţială: în următorii trei ani, Heymondo estimează atingerea unui nivel de 220 de milioane de euro în venituri globale şi extinderea echipei la aproximativ 250 de specialişti.

Heymondo este deja un jucător dominant în Spania, care generează aproximativ jumătate din activitatea totală, precum şi în Italia, Franţa, Portugalia şi Statele Unite.

Heymondo este o companie insurtech specializată în asigurări de călătorie, fondată în 2017 la Barcelona. Aplicaţia mobilă exclusivă permite gestionarea poliţelor, acces la asistenţă de călătorie 24/7 şi rezolvarea incidentelor direct de pe telefon, oriunde în lume.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.