Heineken, al doilea mare producător de bere din lume, şi-a reiterat prognoza de creştere a profitului în acest an, în ciuda slăbiciunii pieţei din Europa, raportând un profit peste aşteptări în 2022, pe fondul unei redresări a consumului de bere la nivelurile anterioare pandemiei, transmite CNBC.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania cu sediul în Olanda, ale cărei mărci includ Tiger şi Sol, a declarat că profitul operaţional va creşte în 2023, dar cu un ritm procentual mai lent, de o singtură cifră, de la mediu până la mare, reflectând economiile continue de costuri, o economie provocatoare şi încrederea mai scăzută a consumatorilor pe unele pieţe.

Producătorul de bere, a cărui marcă omonimă este cea mai vândută bere din Europa, şi-a păstrat prognoza privind volumele de bere stabile, până la uşor mai mari, deoarece creşterile pe pieţele în curs de dezvoltare sunt contracarate de o scădere în Europa, cea mai mare regiune a sa în termeni de venituri.

Directorul general Dolf van den Brink a declarat că vânzările de bere în Europa s-au dovedit a fi rezistente, cu o creştere în trimestrul al patrulea faţă de un an mai devreme.

”Dar având în vedere creşterile de preţ care vor trebui efectuate din cauza creşterii enorme a costurilor cu energia, în special în Europa, încă ne aşteptăm la o scădere a volumelor în Europa pentru anul 2023”, a declarat el pentru Reuters, într-un interviu telefonic.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.