La un an după lansarea HBO Max, serviciul american de streaming începe să ofere o versiune cu reclame, care costă mai puţin decât varianta iniţială.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

HBO Max şi-a lansat versiunea cu reclame, anunţată oficială cu câteva luni înainte. Aceasta este disponibilă în Statele Unite pentru 10 dolari pe lună.

Faţă de varianta iniţială, lipsită de reclame, noua versiune costă cu 5 dolari mai puţin. În acelaşi timp, HBO derulează şi o promoţie, care reduce preţul cu 15% pentru cei care-l plătesc anticipat pe un an întreg.

Cei care se abonează la noua versiune vor trebui să urmărească 4 minute de reclame pe oră, ceea ce nu sună aşa rău comparativ cu timpii de reclame de la TV.  De altfel, HBO spune că va avea cea mai puţină reclamă şi dintre toate serviciile de streaming care folosesc acest model de business.

Companiile care vor cumpăra reclame pe HBO Max vor putea “acapara” secţiuni întregi ale serviciului, unde va fi vizibil doar propriul brand.

Reclamele nu reprezintă singura diferenţă dintre cele două versiuni de HBO Max. Serviciul cu reclame va avea şi alte limitări - calitatea maximă va fi 1080p, iar abonaţii nu vor avea acces la filmele noi în ziua în care acestea sunt lansate în cinematografe.

Ajuns la 44 de milioane de abonaţi (împreună cu vechiul serviciu HBO Go), HBO Max se va lansa la finele acestei luni în america latină. Până la sfârşitul anului, serviciul ar urma să ajungă şi în Europa.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.