Grupul german de retail REWE, care în România are 308 magazine Penny, a realizat anul trecut afaceri 76,5 miliarde de euro, în creştere cu 2,5%.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Grupul REWE a crescut şi, din 2020, a devenit al doilea grup comercial ca mărime din Europa. Acest proces a fost impulsionat în principal de achiziţia companiei Lekkerland. Am depăşit bariera cifrei de afaceri de 75 de miliarde de euro. Acest aspect a dus în 2021 la o creştere de peste 2,5 la sută a cifrei de afaceri, ajungând la valoarea de 76,5 miliarde de euro. Rezultatele au fost realizate cu sprijinul a 379.000 de angajaţi în toate ţările şi a unei investiţii de 2,3 miliarde de euro în afacerile noastre din turism şi retail”, spune Christoph Matschke, Board Member REWE International AG.

Penny România a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 5,39 miliarde de lei, reprezentând un avans de 14% raportat la 2020. În 2021, numărul consumatorilor care au trecut pragul magazinelor PENNY a crescut cu 9,18%. Compania a înregistrat un profit net de 123 milioane de lei în 2021, în creştere cu 44,8% comparativ cu anul anterior.

”Penny International a reuşit să crească cu 1,75%, ajustat la impactul cursului valutar. Penny România a fost liderul, cu o creştere de 14% a cifrei de afaceri în 2021. Pe locul doi în clasamentul nostru se află Penny Ungaria, cu creştere a cifrei de afaceri de 4,45%, în ciuda condiţiilor economice dificile”, afirmă Michael Jager, Board Member REWE International AG.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, Penny România îşi propune să investească 5,128 miliarde de lei, echivalentul a peste 1 miliard de euro, până în 2029, în principal prin extinderea reţelei sale până la un total de 619 magazine şi 6 centre logistice.

Anul acesta, Penny va deschide 30 de magazine noi în ţară şi va finaliza procesul de remodelare demarat în 2020.

În 2021, Penny România a investit 542 milioane de lei în modernizarea şi extinderea reţelei de magazine şi construirea unui nou centru logistic în Filiaşi, judeţul Dolj. Mai mult, compania a deschis 25 de magazine în noul format şi a încheiat anul cu un total de 301 de magazine.

Depozitul inaugurat la finalul anului trecut are o suprafaţă de 23,000 mp, o înălţime de 13,7 m şi o zonă extinsă pentru recepţie şi expediere cu o înălţime de 6,5 m şi un spaţiu cu temperatură controlată de 8.600 mp.

„2021 a fost un an al reuşitelor, am depăşit primul miliard de euro şi 300 de magazine, am ajuns la 4 centre logistice şi, din nou, pentru al şaptelea an la rând, am înregistrat cea mai mare creştere din grup”, spune Daniel Gross, CEO Penny România.

În prezent, reţeaua Penny în România este alcătuită din 308 magazine la nivel naţional şi o echipă formată din peste 5.800 de angajaţi.

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.