Grupul farmaceutic Dona a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 230 milioane euro şi estimează o creştere a afacerilor cu 21,5% în acest an, au anunţat marţi oficialii companiei, care precizează că au bugetat investiţii totale de de 4 milioane euro în acest an.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Cifra de afaceri a grupului s-a ridicat în 2016 la 960 milioane lei (209 milioane euro).

”Realizări importante îndeplinite anul trecut au fost extinderea reţelei de farmacii şi depăşirea pragului de 300 de unităţi, dintre care 16 în sistemul de parteneriat prin franciză, precum şi dezvoltarea activităţii noului depozit Dona Logistică, unul dintre cele mai mari din România, care lucrează în prezent pentru peste 300 de clienţi”, arată un comunicat al companiei.

Suma totală a investiţiilor realizate anul trecut s-a ridicat la valoarea de 5 milioane euro, alocate pentru finalizarea construcţiei depozitului de medicamente, pentru achiziţia de licenţe şi reamenajări de farmacii.

Grupul are în prezent 327 de farmacii deţinute de 12 companii antreprenoriale cu capital privat românesc.

„În următorii ani, Grupul Dona îşi va continua dezvoltarea accelerată atât în distribuţia de medicamente, cât şi în retail, prin achiziţii şi parteneriate în franciză Farmacia Dona”, afirmă doctorul Eugen Banciu, preşedintele grupului de firme Dona.

Pentru 2018, reprezentanţii companiei îşi propun creşterea cu 21,5% a cifrei de afaceri, susţinută în special de dezvoltarea activităţii de distribuţie şi a reţelei de farmacii care operează sub brandul „Dona”.

Bugetul de investiţii pentru anul acesta este de 4 milioane euro.

„În momentul de faţă avem contracte semnate cu producători care cumulează 70% din piaţa de medicamente. În 2018 ne vom consolida prezenţa în ţară prin deschiderea de unităţi noi în special în oraşele mici şi medii, acolo unde este încă neacoperită nevoia de servicii farmaceutice. Planurile noastre prevăd depăşirea nivelului de 330 de unităţi. De asemenea, vom continua să investim în traininguri şi cursuri de dezvoltare profesională şi personală pentru angajaţii noştri, mai ales pentru personalul din farmacii”, a declarat Mihaela Ungureanu, directorul general al Siepcofar SA.

Grupul Dona este format din firmele: Siepcofar SA, Dona Logistică, Dona Marketing Grup şi companii în franciza Dona.

Farmaciile Dona au peste 2 milioane de clienţi lunar.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.