Sorin Grindeanu a anunţat, luni, că CNAIR a transmis la ANAP pentru validare documentaţia pentru etapa a 2-a a licitaţiei Tronsonului Poarta Sălajului – Zalău – Nuşfalău, care include şi Tunelul Meseş. Ministrul Transporturilor a adăugat că cel mai dificil lot al autostrăzii Transilvania are o lungime de 41 de km din care 2,9 km reprezintă tunelul Meseş, cu un cost estimat de aproximativ un miliard de lei, fără TVA.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email
„Cel mai lung tunel din România este cu un pas mai aproape de construcţie! CNAIR a transmis la ANAP pentru validare documentaţia pentru etapa a 2-a a licitaţiei Tronsonului Poarta Sălajului – Zalău – Nuşfalău, care include şi Tunelul Meseş (Autostrada Transilvania). Prima etapă a licitaţiei pentru acest lot a fost lansată, în luna aprilie 2020, la un preţ estimat de 4,5 miliarde de lei (fără TVA)”, a scris Sorin Grindeanu, luni pe Facebook.
 
El a mai spus că „cel mai dificil lot al autostrăzii Transilvania are o lungime de 41 de km din care 2,9 km reprezintă tunelul Meseş, cu un cost estimat de aproximativ 1 miliard de lei (fără TVA)”.
 
„Tunelul (forat) va avea două galerii şi două benzi de circulaţie pe fiecare sens. Pe acest lot urmează să mai fie construite 65 de viaducte, poduri şi pasaje, cu o lungime totală de 13 km. Contractul, finanţat prin POT 2021-2027, prevede 12 luni pentru proiectare şi 36 de luni pentru execuţia lucrărilor”, a completat ministrul Transporturilor.

 

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.