Timpul pe care utilizatorii îl alocă aplicaţiilor a ajuns la un nivel record în al doilea trimestru al anului, asta şi pe fondul izolării sociale forţate de pandemie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În al doilea trimestru al anului, timpul total de utilizare a aplicaţiilor mobile a ajuns la nivelul record de 200 miliarde de ore, conform App Annie. Este cel mai înalt nivel din toate timpurile, fiind în creştere cu 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Interesul pentru aplicaţiile mobile în al doilea trimestru, fie că a fost vorba de servicii de productivitate pentru munca de acasă sau produse din zona de entertainment şi relaxare, s-a concretizat şi în ceea ce priveşte numărul de download-uri respectiv veniturile dezvoltatorilor.

Aproape 35 de miliarde de download-uri au fost contorizate în această perioadă, în care veniturile dezvoltatorilor au ajuns la 27 miliarde de dolari (+15% YoY). Ambele cifre reprezintă recorduri absolute.

Google Play conduce în ceea ce priveşte numărul de download-uri, 25 miliarde, faţă de 10 miliarde pentru App Store. Dată fiind diferenţa în ceea ce priveşte numărul de utilizatori dintre cele două platforme, acest indicator ar fi putut fi mult mai înclinat în favoarea Android-ului.

Din cele 27 de miliarde de dolari investite de utilizatori în aplicaţii în al doilea trimestru, 17 miliarde merg către aplicaţiile de iOS şi doar 10 miliarde ajung la aplicaţiile de Android. Apple face în continuare o treabă mult mai bună decât Google în ceea ce priveşte atragerea banilor.

Jocurile au acaparat şi în această perioadă cea mai mare parte din bani. 19 miliarde din cele 27 de miliarde au fost cheltuite de utilizatori pe jocuri şi micro-tranzacţiile din cadrul acestora.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.