Google, divizie a grupului Alphabet, va adopta noi politici în UE pentru a oferi mai multă transparenţă în legătură cu publicitatea politică, înainte de alegerile europene care vor avea loc în primăvara anului 2019, potrivit unei informaţii Bloomberg, citată de Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Google a anunţat printr-o postare pe blog că va cere advertiserilor să facă o cerere şi să accepte să fie verificaţi, înainte de a plăti pentru publicitatea politică.

Reprezentanţii Google nu au răspuns imediat solicitărilor pentru comentarii.

Comisia Europeană a anunţat în septembrie că Facebook, Google şi alte companii au acceptat un cod de conduită pentru a combate  mai eficient ştirile false, din cauza îngrijorărilor că acestea pot influenţa alegerile.

Google a mai anunţat că va publica un raport de transparenţă în UE, împreună cu o bibliotecă a reclamelor care poate fi consultată, pentru a oferi mai mult informaşii despre cei care cumpără publicitate electorală, pentru ce sume şi cui se adresează aceasta, a relatat Bloomberg.

Bazele de date publice care pun la dispoziţie informaţii depsre publicitatea electorală online, lansate de Facebook şi Google înainte de alegerile din Statele Unite, oferă prima imagine de ansamblu legată de rapiditatea cu care companiile elimină reclamele care le încalcă regulile.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.