Google schimbă strategia şi transformă serviciul de comunicare video Meet într-unul gratuit pentru toţi utilizatorii. Anterior, Meet putea fi folosit doar în zonele de business şi educaţie.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

După ce, la începutul lunii, Google a decis să transforme Hangouts Meet în Meet şi să-l ofere doar pentru clienţii de business şi din educaţie, gigantul american s-a răzgândit şi deschide acum larg porţile serviciului său de conferinţe video.

Astfel, Meet va putea fi în curând folosit de orice utilizator pe baza unui cont Google. Nu se pot accesa în mod anonim conferinţele, iar obligativitatea contului este o măsură de siguranţă, menită să elimine problemele de intimitate cu care s-a confruntat Zoom.

Meet arată acum ca un concurent direct cu Zoom, însă decizia celor de la Google pare mai degrabă motivată de intrarea pe această zonă a Facebook, care a anunţat săptămâna trecută Messenger Rooms.

Limitele de participanţi în cazul Meet sunt 100 de persoane pentru utilizatorii obişnuiţi şi 250 de participanţi în cazul companiilor cu cont G Suite.

Până pe 30 septembrie, nu există nicio limită de timp pentru conferinţele organizate cu Meet. După această dată, varianta gratuită va fi limitată la conferinţe de o oră.

Google Meet poate fi folosit prin intermediul aplicaţiilor mobile de Android şi iOS, dar merge şi direct din browser-ul web de desktop, fără a fi necesară instalare vreunui plugin.

Google a anunţat recent că Meet va fi integrat şi în Gmail, iar acum această funcţionalitate ar trebui să fie disponibilă tuturor utilizatorilor, nu doar celor care plătesc abonamente G Suite.

Conform gigantului american, Meet a găzduit 3 miliarde de minute de întâlniri video şi a înregistrat 3 milioane de noi utilizatori în fiecare zi pe parcursul lunii aprilie. Doar săptămâna trecută, numărul zilnic de participanţi în întâlniri Meet a trecut de 100 de milioane.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.