Browser-ul Google Chrome va oferi o serie de noi funcţii de inteligenţă artificială, care vor facilita, printre altele, căutarea în limbaj natural a informaţiilor accesate anterior şi compararea produselor.
Utilizatorii browser-ului Chrome vor putea adresa întrebări în limbaj natural legate de istoricul de navigare pentru a găsi uşor informaţii accesate anterior.
De exemplu, în loc să caute într-o lungă listă de site-uri vizitate, utilizatorul poate întreba, tastând în bara de adrese, ”de la ce restaurant am comandat pizza acum două săptămâni?”.
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României
Google aduce şi funcţionalitatea Lens în browser-ul său, care va permite utilizatorilor să selecteze şi să caute informaţii despre orice fără a părăsi site-ul activ. Lens poate identifica conţinutul din imaginii şi filmări.
În fine, tot cu ajutorul AI-ului, Chrome va putea face comparaţii între produsele deschise în paralel în până la 10 tab-uri - evidenţiind asemănările şi deosebirile dintre acestea la nivelul dotărilor tehnice, al preţurilor şi al recenziilor primite de la clienţi.
Toate noutăţile vor fi implementate în versiunea pentru desktop a browser-ului şi vor fi disponibile, pentru început, doar în Statele Unite.

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.