Compania Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a şaptea ediţie de Black Friday, cu 30% mai mult faţă de anul precedent.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Anul acesta, campania s-a desfăşurat între 27 octombrie şi 19 noiembrie.

“O altă categorie de cumpărători a fost aceea a clienţilor deja informaţi, care au ştiut exact ce îşi doresc şi au ales să îşi achiziţioneze produsele din confortul propriei case. Aşa cum ne aşteptam, tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut”, spune Dragoş Sîrbu, director general Flanco.

Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000).

Numeroşi clienţi au profitat de ofertele de creditare puse la dispoziţie de retailer împreună cu partenerii de finanţare. Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.

Oficialul Flanco spune că a imbogăţit oferta de produse aflate la reducere şi, în acelaşi timp, a realimentat periodic stocurile.

Pentru livrarea comenzilor, retailerul colaborează cu mai multe firme de curierat din ţară.

Flanco are peste 1.500 de angajaţi şi o reţea de 124 de magazine.

viewscnt

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.