Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) a lansat o licitaţie prin care vrea să cumpere servicii de tipărire a corespondenţei adresate contribuabililor pentru următorii patru ani, valoarea estimată a contractului fiind de 41,9 milioane lei (9,3 milioane euro), cu TVA, potrivit unui anunţ publicat pe Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

ANAF estimează ca va atribui minim cinci contracte subsecvente în acest acord cadru, iar valoarea celui mai mare contract este estimată la 10,46 milioane lei (2,33 milioane euro), cu TVA, pentru un an.

Contractul vizează achiziţia de ”servicii de procesare, matriţare, printare, anvelopare, cartare, scanare, gestionare (arhivare) de date şi distrugere plicuri retur”.

Fiscul vrea să asigure astfel tipărirea centralizată a întregii corespondenţe adresate contribuabililor, rezultatul final fiind ”documentul fiscal anvelopat în plic personalizat ANAF sau colet (denumit pe scurt "trimitere finalizată") ce trebuie comunicat contribuabililor persoane fizice şi juridice din ţară, prin intermediul unui operator poştal”, se arată în anunţ.

Firmele care depun oferta vor trebui să aibă o cifră medie de afaceri anuală pe trei ani, 2013, 2014 şi 2015, de cel puţin 4 milioane de lei.

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 13 februarie, iar data limită de evaluare a ofertelor este 10 martie.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.