UPS, una dintre cele mai mari companii de curierat din lume, estimează venituri consolidate între aproximativ 98 de miliarde de dolari şi aproximativ 102 miliarde de dolari, până în 2023, de la 84,6 miliarde de dolari în 2020.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Obiective financiare 2023: venituri consolidate, variind între aproximativ 98 de miliarde de dolari şi aproximativ 102 miliarde de dolari; marja operaţională ajustată consolidată variind de la aproximativ 12,7% la aproximativ 13,7%; cheltuieli de capital cumulate în perioada 2021–2023 de aproximativ 13,5 miliarde de dolari, până la aproximativ 14,5 miliarde de dolari; randamentul ajustat al capitalului investit, variind de la aproximativ 26% la aproximativ 29%”, a anunţat grupul.

Compania poate furniza doar marja operaţională şi randamentul capitalului investit pe o bază ajustată (non-GAAP), deoarece nu poate prevedea sau oferi o reconciliere care să reflecte impactul asupra valorii de piaţă a pensiilor sau alte ajustări necunoscute sau ajustări potenţiale neprevăzute care ar fi incluse în rezultatele raportate (GAAP) şi care ar putea fi semnificative.

Grupul UPS a prezentat miercuri priorităţile şi a prezentat ţintele de creştere, printre care sectoarele IMM, medical şi internaţional, dar şi obiectivele financiare până în 2023 şi noile obiective ESG (Environmental, social and governance).

 „Creăm un nou UPS, ancorat în valorile companiei. Priorităţile noastre strategice evoluează pentru a reflecta nevoile în schimbare ale clienţilor noştri şi ale companiei noastre, dar şi ceea ce contează cel mai mult pentru stakeholderii noştri”, a declarat Carol Tomé, CEO UPS.

UPS anunţă, de asemenea, noul set de obiective ESG (environmental, social and governance), inclusiv angajamentul asumat de a fi neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon la nivelul tuturor operaţiunilor globale până în 2050.

”Ţintele intermediare de sustenabilitate a mediului până în 2035 includ: reducerea cu 50% a CO2 pe fiecare colet livrat pentru operaţiunile globale cu colete mici (anul de bază 2020); 100% din facilităţile companiei vor fi alimentate cu energie electrică regenerabilă; 30% din combustibilul utilizat de flota aeriană globală va fi combustibil sustenabil”, arată grupul.

UPS este una dintre cele mai mari companii de curierat din lume, cu venituri în 2020 de 84,6 miliarde de dolari şi oferă soluţii logistice integrate pentru clienţii din peste 220 de ţări şi teritorii. Are peste 540.000 de angajaţi. 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.