Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, a anunţat joi că va demara lucrările la cea de-a doua fază a Fashion House Outlet Centre Pallady, deschis în primăvara anului trecut. Faza a doua aduce o extindere a spaţiului comercial cu 5.674 de metri pătraţi şi va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor, investiţia totală în ridicându-se la 45 de milioane de euro.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunţă că va demara lucrările la cea de-a doua fază a Fashion House Outlet Centre Pallady, deschis în primăvara anului trecut, în partea de est a Bucureştiului. Faza a doua aduce o extindere a spaţiului comercial cu 5.674 de metri pătraţi şi va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor. Investiţia totală în dezvoltarea Fashion House Pallady se ridică la 45 de milioane de euro”, anunţă compania.

Procesul de închiriere a spaţiilor din faza a doua de dezvoltare este în derulare, iar noii chiriaşi se vor alătura unui portofoliu solid care include branduri renumite precum Puma, Killtec, Tom Tailor, Lee Cooper, Triumph, Otter, Sizeer, Ecco, Colin’s şi US Polo Assn.

„Mixul de branduri premium şi reducerile atractive de până la 70% au fost ingredientele cheie care au transformat outletul într-un proiect de retail de succes. Extinderea spaţiului comercial cu încă aproximativ 5.700 de metri pătraţi va genera o creştere a numărului de vizitatori, dar şi a vânzărilor”, a declarat Brendon O’Reilly, managing director, Fashion House Group.

După finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Outlet Centre Pallady va avea un spaţiu total disponibil de peste 14.000 mp şi va găzdui 70 de magazine.

De asemenea, brandul american Nike va deschide la începutul lunii martie un magazin outlet pe o suprafaţă 527 de metri pătraţi, cu reduceri zilnice de cel puţin 30% din preţul iniţial.

Fashion House Pallady oferă zilnic discounturi de până la 70% şi are peste 300 de locuri de parcare.

Fashion House Group (FHGR) este unul dintre cei mai mari jucători din sectorul de outleturi la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator şi operator de outleturi din ECE şi Rusia, cu experienţă dovedită în proiectarea, dezvoltarea, finanţarea, închirierea, operarea şi administrarea centrelor de tip outlet.

Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include şapte centre outlet Fashion House în Polonia, România şi Rusia. Primul centru outlet s-a deschis în 2004 în oraşul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet pun la dispoziţie în fiecare an peste 250 de mărci internaţionale celor 10 milioane de clienţi, în patru unităţi din România şi Rusia, cu o suprafaţă totală de aproximativ 70.000 mp.

Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.

 

 

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.