Facebook testează modalităţi prin care creatorii să câştige bani prin intermediul Facebook Groups, cum ar fi plata unor comisioane pentru accesul exclusiv la conţinutul sau conversaţiile din subgrupuri, a anunţat joi compania, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania, care şi-a schimbat recent numele în meta, a afirmat că testul face parte dintr-un proiect mai larg referitor la abonamente plătite.

Compania de media socială este unul dintre mulţii giganţi ai tehnologiei care vor să atragă creatorii şi baza lor largă de urmăritori prn intermediul plăţilor şi a uor instrumente noi.

Facebook, care în ultimii ani s-a concentrat pe construirea de comunităţi ca tactică de a stimula angajamentul pe platforma sa, a spus că administratorii de grupuri vor putea să administreze magazine de comerţ electronic pentru a vinde produse sau să creeze strângeri de fonduri în comunitate, ceea ce ar compensa costurile de administrare a grupului.

Miercuri, Mark Zuckerberg a spus că creatorii vor putea să distribuie linkuri personalizate care le vor permite să accepte plăţi directe.

Facebook a lansat serviciul de abonamente anul trecut.

Compania a anunţat o serie de actualizări ale produsului său petnru grupuri, în timpul evenimentului Communities Summit transmis în direct. Funcţia de subgrupuri, care poate fi gratuită sau plătită, va permite membrilor să împartă grupul pentru a se concentra pe anumite regiuni sau subiecte.

Facebook Groups a fost în atenţia parlamentarilor şi cercetătorilor, care susţin că oferă spaţii închise care permit proliferarea dezinformării în materie de sănătate, retorică violentă şi extremism, fără a fi supravegheate în mod corespunzător.

Un purtător de cuvânt al companiei a spus că Facebook testează strângeri de fonduri în comunitate cu grupuri selectate şi că grupurile create în ultimele 30 de zile, care încalcă regulile de conţinut sau distribuie frecvent conţinut dăunător sau informaţii greşite nu sunt eligibile.

Facebook a spus că administratorii grupului vor obţine instrumente pentru a personaliza aspectul grupului lor şi membrii vor putea în curând să acorde ”premii ale comunităţii” pentru postări valoroase.

Compania a prezentat, de asemenea, o nouă experienţă care combină ”cele mai bune dintre grupuri şi pagini într-un singur loc” şi a spus că va permite administratorilor de pagini să folosească aceleaşi instrumente de moderare ca şi grupurile. Toate acestea vor fi testate anul viitor.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.