Podcast-urile nu mai sunt de interes pentru Facebook, iar reţeaua socială va dezactiva mai întâi funcţia de publicare, după care va elimina complet acest tip de conţinut.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

La doar un an după ce îşi anunţa intenţiile, Facebook renunţă, brusc, la podcast-uri. Vor dispărea din cadrul platformei inclusiv facilităţile de short-form audio şi secţiunea dedicată conţinutului audio.

Încă de săptămâna aceasta, Facebook va dezactiva funcţia de publicare a podcast-urilor noi, conform unei informări trimise de companie partenerilor.

Evenimente

30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Apoi, din 3 iunie, vor fi eliminate complet podcast-urile adăugate până acum pe Facebook.

Compania deţinută de Meta nu a oferit o explicaţie relevantă pentru această mutare, prin care să-şi explice decizia şi nici o nu va comunica direct utilizatorilor, ci îşi va lăsa partenerii să facă acest lucru.

Este surprinzător că Facebook decide să iasă (şi să o facă atât de brusc) de pe o piaţă aflată în plin elan. Alte companii, precum Amazon şi, mai ales, Spotify, investesc sume mari pentru în podcast-uri.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.