Facebook îşi schimbă politicile pentru a permite utilizatorilor să vadă şi să controleze datele pe care alte site-uri şi aplicaţii le împart cu operatorul reţelei de socializare pentru ca publicitatea să fie cât mai bine ţintită, transmite Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Compania defineşte datele, de exemplu pentru situaţia în care o companie de îmbrăcăminte împarte informaţii cu Facebook legate de activitatea pe internet a unui utilizator, ca ”activitate în afara Facebook”.

”Începem prin a face cunoscută activitatea în afara Facebook către persoane din Irlanda, Coreea de Sud şi Spania”, au afirmat directori ai Facebook într-o postare pe blog.

Dacă un utilizator va şterge activitatea în afara Facebook, atunci Facebook va şterge informaţiile de identificare a utilizatorului din datele pe care aplicaţiile şi site-urile optează să le trimită.

”Nu vom şti ce site-uri aţi vizitat sau ce aţi făcut acolo şi nu vom utiliza datele pe care le-aţi şters pentru a vă oferi publicitate ţintită pe Facebook, Instagram sau Messenger”, potrivit postării Facebook, care afirmă că această măsură ar putea avea un anumit impact asupra afacerilor sale.

Compania a fost criticată de parlamentari şi autorităţi de reglementare din cauza practicilor legate de confidenţialitatea datelor. Luna trecută, Facebook a acceptat plata unei amenzi record de 5 miliarde de dolari într-un acord cu Comisia Federală pentru Comerţ din SUA. Acordul trebuie să fie aprobat în instanţă.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.