Guvernul a aprobat un memorandum care vizează organizarea Târgului naţional pentru artizanat şi meşteşuguri 2022 şi a Târgului brandurilor naţionale (TIMM 2022). ”Producătorii şi antreprenorii români au nevoie de o mai mare vizibilitate, precum şi de căi care să-i dezvolte şi să-i integreze mai bine în piaţa noastră. La nivelul instituţiei, ne dorim să susţinem această componentă şi, drept urmare, vom lansa două programe, care vor facilita organizarea şi participarea expozanţilor la două târguri tematice”, afirmă ministrul Antreprenoriatului şi Turismului, Constantin Daniel Cadariu.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Guvernul a aprobat, miercuri, memorandumul cu tema ”Încadrarea schemei de ajutor de minimis – Programul naţional multianual pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, Programul pentru susţinerea IMM-urilor – în politicile economico-bugetare şi financiare ale statului român”, iniţiat de Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT).

”Promovăm produsele româneşti prin acţiuni concrete! Producătorii şi antreprenorii români au nevoie de o mai mare vizibilitate, precum şi de căi care să-i dezvolte şi să-i integreze mai bine în piaţa noastră. La nivelul instituţiei, ne dorim să susţinem această componentă şi, drept urmare, vom lansa două programe, care vor facilita organizarea şi participarea expozanţilor la două târguri tematice. Ţin să precizez, totodată, că până la acest moment, împreună cu echipa din minister, am reuşit să lansăm deja trei programe de finanţare, iar acum ne aflăm în curs de implementare a acestora: IMM AGRI-FOOD – granturi pentru capital de lucru, Start-Up Nation – cu subcomponenta Diaspora şi Femeia Antreprenor. Cele două noi programe se alătură proiectelor pentru care avem toate demersurile normative gata şi se află în curs de lansare. Concret, este vorba despre HoReCa 2, Microindustrializarea – „Fabricat în România” şi granturile pentru comerţ/servicii. Din cele 13 scheme de ajutor de stat, 8 se află în stadii avansate”, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul Antreprenoriatului şi Turismului.

Potrivit Ministerului, cele două programe au fost lansate în consultare publică în 16 septembrie. În cele ce urmează, va fi comunicată şi platforma prin intermediul căreia vor putea fi realizate înscrierile. Programele menţionate constau în organizarea Târgului naţional pentru artizanat şi meşteşuguri 2022 şi a Târgului brandurilor naţionale (TIMM 2022)”, pe o durată cuprinsă între 3 zile şi 5 zile.

Perioada de desfăşurare, precum şi locaţia vor fi afişate pe site-ul instituţiei cu cel puţin 5 zile înainte de desfăşurarea celor două evenimente. Participarea expozanţilor va fi gratuită; aceştia vor putea prezenta produsele proprii şi vor putea desfăşura activităţi economice în condiţiile legislaţiei în vigoare.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.