Retailerul online evoMAG a anunţat marţi că introduce în portofoliu o nouă categorie de produse, vehicule electrice, şi estimează că aceasta îi va aduce venituri de 300.000 de euro până la finalul anului.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

Retailerul mizează astfel pe apetitul tot mai mare al clienţilor pentru trotinete electrice, biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice şi monocicluri electrice.

”Am lansat noua categorie pe fondul unui apetit tot mai mare pentru achiziţii de produse care permit desfăşurarea de activităţi în aer liber. Astfel, am inclus în oferta evoMAG trotinete electrice, biciclete electrice, hooverboard-uri, skateboard-uri electrice şi monocicluri electrice de la peste 40 de producători şi suntem în măsură să oferim o gamă variată de astfel de produse, la preţuri accesibile, potrivite nevoilor clienţilor noştri”, a spus directorul general al evoMAG, Mihai Pătraşcu.

Noua categorie, vehicule electrice, cuprinde peste 300 de modele destinate atât copiilor şi tinerilor, cât şi persoanelor adulte. Legat de profilul clienţilor pentru aceste tipuri de produse, copiii şi tineri de până în 20 de ani cumpără cu precădere hoverboard-uri, iar trotinetele şi bicicletele electrice sunt achiziţionate de tinerii cu vârste cuprinse între 25 şi 30 de ani.

”Per total, cumpărătorii sunt în proporţie de peste 80% bărbaţi, pasionaţi de mişcare şi activităţi în aer liber. Referitor la obiceiurile de consum ale clienţilor acestei categorii, pentru început, aceştia achiziţionează produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie relativ nou introdusă pe piaţa din România”, se arată în comunicat.

evoMAG pune la dispoziţia clienţilor şi posibilitatea testării produselor din noua categorie, în perioada verii.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.