Grupul Eurolife ERB Asigurări, ce deţine în România companiile Eurolife ERB Asigurări de Viaţă şi Eurolife ERB Asigurări Generale, a înregistrat anul trecut prime brute subscrise de aproximativ 110 milioane lei, în creştere cu 62% faţă de anul anterior.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

În plus, compania a înregistrat un profit net consolidat de peste 3 milioane de lei, în scădere faţă de 2016, dar şi cheltuieli investiţionale în sumă de 4,6 milioane lei, dublu faţă de anul anterior. Rezultatele înregistrate în 2017 au fost în linie cu aşteptările, fiind înregistrate pe fondul iniţierii unui amplu proces de redefinire a business-ului, consideră directorul Eurolife ERB Asigurări, Anita Niţulescu.

“În 2017, am continuat să punem bazele dezvoltării pe termen lung, alocând un buget semnificativ de investiţii în zona dezvoltării digitale – atât în platformele interne, cât şi externe, precum şi dezvoltării de noi produse şi atragerii de specialişti, toate acestea în paralel cu menţinerea programelor de loialitate pentru clienţii noştri. Calitatea de membru al holdingului canadian Fairfax Financial Holdings Limited ne oferă premisele unei expansiuni sustenabile prin trecerea către canale de vânzare integrate – reţele de brokeri, vânzări directe - şi structurarea de produse inovative adaptate consumatorului modern”, a spus Niţulescu.

Rezultatele anului 2017 au fost susţinute de apetenţa românilor pentru produsele tradiţionale şi de protecţie. Astfel, s-a menţinut tendinţa crescătoare pe segmentul asigurărilor de viaţă (avans de peste 50%), susţinută şi de preferinţa tot mai evidentă pentru produsele individuale - independente de contractarea unui credit, potrivit companiei.

Mai mult, asigurările de viaţă cu componenta de economisire au înregistrat şi ele un avans de peste 20%, în termeni de prime brute subscrise, ceea ce indică o evoluţie constantă şi naturală de consolidare evidenţiată în ultimii 2 ani.

De asemenea, un număr tot mai mare de români înţelege că riscul nu poate fi ignorat, conştientizare ce s-a reflectat pe segmentul asigurărilor de protecţie, asigurările facultative de locuinţă („Casa Ta”) înregistrând un avans de 28%, în timp ce poliţele care acoperă riscul de accident (Protect Accident) au ajuns la prime subscrise în creştere cu peste 18%, potrivit companiei.

România este încă o piaţă emergentă, caracterizată de venituri încă sub media europeană şi putere de cumpărare scăzută, dar cu un potenţial semnificativ de a ajunge la statutul de piaţă matură, consideră Niţulescu.

”În pieţele mature, asigurările fac parte din stilul de viaţă al clienţilor, care în mod firesc optează pentru un pachet sau altul, în funcţie de nevoile fiecăruia. Vorbim de pieţe cu o istorie de peste 20 de ani în asigurări, cu un anumit nivel financiar şi cu un grad de educaţie mai mare în rândul populaţiei, care a moştenit această cultură din generaţie în generaţie”, a spus Niţulescu.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.