Peste un milion de clienţi ai Enel din România au ales factura electronică, iar compania a anunţat luni că a încheiat în perioada ianuarie – octombrie cu peste 40% mai multe contracte online de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale faţă de întreg anul 2019.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, companiile de furnizare de energie ale grupului Enel în România, au depăşit pragul de 1 milion de clienţi care au preferat factura în format electronic şi au renunţat la cea tipărită, alăturându-se astfel eforturilor companiei de protejare a mediului, pentru un viitor sustenabil. Cu o singură factură primită pe e-mail sau prin sms, în locul celor două coli de hârtie trimise în plic, cei peste 1 milion de clienţi salvează în fiecare an până la 2.500 de arbori1 şi îşi aduc aportul la un mediu înconjurător mai sănătos”, a anunţaţat compania.

Astfel, printr-o conexiune la internet, clienţii pot avea acces la datele din factura lunară şi, în acelaşi timp, pot evita efectele negative asupra mediului înconjurător, spun reprezentanţii companiei.

”Toţi cei peste 3 milioane de clienţi din România au posibilitatea de a alege aceste produse şi servicii puse la dispoziţie de Enel. Digitalizarea şi integrarea sustenabilităţii în strategiile de business sunt paşi importanţi în îndeplinirea Obiectivelor de Dezvoltare Durabilă (ODD) definite de către Organizaţia Naţiunilor Unite, asumate la nivelul Grupului Enel. Vom continua şi în România investiţiile în această direcţie pentru a ne consolida pe plan local rolul important în sustenabilitate”, a declarat Michele Abbate, directorul general al Enel Energie şi Enel Energie Muntenia.

În perioada martie – octombrie 2020 numărul conturilor MyEnel a crescut cu aproape 50% iar cel al clienţilor care au descărcat aplicaţia MyEnel s-a dublat faţă de acelaşi interval din 2019, arată compania.

De asemenea, în perioada ianuarie – octombrie 2020, compania înregistra 56.000 de noi clienţi de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale pentru contracte încheiate online, cu peste 40% mai mult faţă de întreg anul 2019. 

Furnizorii Enel le recomandă clienţilor să evite riscurile asociate unui drum la magazin şi să utilizeze aplicaţia MyEnel. Prin intermediul acesteia, clienţii pot primi şi plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, îşi pot înregistra indexul sau verifica suma de plată.

Peste 90% din investiţiile consolidate ale Enel vor fi în concordanţă cu Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD) definite de către Naţiunile Unite. În plus, potrivit calculelor iniţiale ale companiei, între 80% şi 90% din cheltuielile de capital (Capex) ale grupului vor fi aliniate criteriilor taxonomiei UE pentru contribuţia sa substanţială la atenuarea schimbărilor climatice, arată grupul.

Enel este o companie energetică multinaţională, unul dintre liderii integraţi pe pieţele globale de electricitate, gaze naturale şi energii din surse regenerabile. Grupul Enel activează în peste 30 de ţări din lume, având o capacitate totală instalată de peste 87 GW. Enel distribuie electricitate printr-o reţea de peste 2,2 milioane de kilometri, are peste 74 de milioane de clienţi casnici şi companii în întreaga lume. Divizia de energii regenerabile Enel Green Power este cel mai mare jucător privat în domeniul energiei regenerabile şi operează unităţi de producţie cu o capacitate instalată de peste 47 GW din surse eoliene, solare, geo-termale şi hidro în Europa, cele două Americi, Africa, Asia şi Oceania. Enel X, divizia globală de afaceri a Enel dedicată serviciilor energetice avansate, este liderul mondial în soluţii de echilibrare a reţelei prin managementul consumului de energie, cu o capacitate totală de peste 6 GW, gestionată la nivel global; compania a instalat 116 MW de capacitate de stocare iar, în sectorul mobilităţii electrice, a pus la dispoziţie în jur de 140.000 de puncte publice şi private de încărcare a vehiculelor electrice pe tot globul.

Enel România este unul dintre cei mai mari investitori privaţi în domeniul energetic, cu operaţiuni în sectorul distribuţiei şi furnizării de electricitate, precum şi al producţiei de energie electrică din surse regenerabile, prezent pe piaţa din România din 2005. Enel are aproximativ 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de circa 3 milioane de clienţi. Companiile E-Distribuţie operează reţele cu o lungime totală de aproximativ 128.000 de kilometri în trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind o treime din piaţa locală de distribuţie.

 


 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.