Grupul energetic italian Enel a ajuns la 200.000 de clienţi rezidenţiali pe piaţa concurenţială de energie electrică, în contextul digitalizării serviciilor, iar numărul clienţilor rezidenţiali care au ales ofertele Enel Energie şi Enel Energie Muntenia s-a dublat comparativ cu luna noiembrie a anului trecut, a anunţat compania.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe X Distribuie pe Email

”Prin ofertele personalizate în funcţie de nevoile clienţilor nostri şi prin digitalizarea principalelor căi de interacţiune cu aceştia, am adus inovaţia mai aproape de consumatori, făcându-le viaţa mai uşoară”, a declarat director general Enel Energie şi Enel Energie Muntenia, Michele Grassi.

El caracterizează piaţa concurenţială ca fiind una din ce în ce mai competitivă şi mai dinamică, iar digitalizarea a devenit un element-cheie al strategiei Enel.

Evenimente
26 mai Energy Road - Energie la tine acasă
10 iunie Perspectivele macroeconomice şi fiscale ale României

De asemenea, Enel a premiat miercuri clientul numărul 200.000 activat pe piaţa liberă. Acesta locuieşte în Furculeşti, judeţul Teleorman, şi va beneficia de energie electrică gratuită timp de un an.

Enel deţine trei din cele opt distribuţii regionale de energie electrică din România. Grupul are 2,8 milioane de clienţi pe piaţa românească, în zona Capitalei, Banat şi Dobrogea. Enel are peste 3.100 de angajaţi în România.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.