Cel mai bogat om din lume, Elon Musk, ”a mirosit” o nouă oportunitate de a valorifica produse ciudate, lansând un parfum numit ”Burnt Hair” (Păr Ars), despre care a spus că în câteva ore a vândut 10.000 de sticle, pentru a câştiga un milion de dolari, relatează Reuters.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”Cu un nume ca al meu (Musk înseamnă mosc n.r.), intrarea în afacerea cu parfumuri era inevitabilă – de ce am evitat-o atât de mult timp!?” a întrebat Musk pe Twitter, unde acum se descrie ca un vânzător de parfumuri.

”Esenţa dorinţei respingătoare” este descrierea pe site a celei mai recente oferte ale sale, care costă 100 de dolari sticla şi ale cărei livrări urmează să înceapă în primul trimestru al anului 2023, după ce parfumul a fost prezentat de Musk pentru prima dată în septembrie.

Ofertele anterioare de produse deosebite au inclus tequila sub marca proprie Tesla, lansată în 2020, şi un ”şort scurt” pentru a marcaa victoria lui Musk asupra investitorilor care au pariat împotriva producătorului de vehicule electrice, acum cea mai valoroasă companie de maşini din lume.

Compania Boring a lui Musk, o firmă de tuneluri evaluată ultima dată la 5,7 miliarde de dolari, a vândut aruncătoare de flăcări cu 500 de dolari bucata, la începutul anului 2018, strângând 10 milioane de dolari. De asemenea, a vândut 50.000 de pălării Boring Company.

Ambiţiile lui Musk de-a lungul anilor au variat de la colonizarea planetei Marte până la crearea unei noi economii de energie durabile, iar în acest proces a construit Tesla, compania de rachete SpaceX şi firme mai mici.

Săptămâna trecută, miliardarul a propus să continue cu oferta sa iniţială de 44 de miliarde de dolari pentru a prelua Twitter şi a o retrage de la bursă, solicitând încetarea unui proces din partea companiei de social media care l-ar fi putut forţa să plătească.

Dacă va avea succes, o înţelegere l-ar pune pe Musk la conducerea uneia dintre cele mai influente platforme media şi ar pune capăt lunilor de litigii care au afectat brandul Twitter şi i-au întărit reputaţia de comportament imprevizibil.

The Boring Company nu a răspuns la o întrebare despre cât timp intenţionează să vândă parfumul.

 

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.