eAD.ro devine regia de vânzări exclusivă a YOOH, platforma digitală cu cea mai bună targetare a audienţei de pe piaţa locală de publicitate. YOOH foloseşte peste 100 de ecrane mobile pe care rulează spoturi video digitale, toate montate pe flote de ride-sharing din Capitală şi operate printr-o platformă software, iar noutatea absolută pe care compania o aduce pe piaţa publicităţii vine în urma dezvoltării modulului de date de audienţă cu ajutorul căruia poate livra clienţilor o modalitate în premieră de targetare a audienţei în timp real, în funcţie de sex, vârstă, zone sau chiar în funcţie de brandul telefonului pe care îl foloseşte consumatorul care priveşte reclama. eAD.ro şi YOOH îşi propun lansarea pe piaţa din Cluj-Napoca, în această lună, cu 20 de maşini şi dezvoltarea unui produs nou, care presupune afişarea pe ecrane a vremii şi a nivelului de poluare din aer - până la nivel de cartier în Bucuresti.

Distribuie pe Facebook Distribuie pe Twitter Distribuie pe Email

”O nouă tehnologie care implică folosirea datelor şi a algoritmilor, dezvoltată de un start-up local sub brandul YOOH, deschide noi perspective pentru piaţa românească a reclamei programate (programmatic advertising), prin modul ingenios în care combină două suporturi de publicitate - outdoor şi digital. YOOH foloseşte peste 100 de ecrane mobile pe care rulează spoturi video digitale, toate montate pe flote de ride-sharing din Capitală şi operate printr-o platformă software. Noutatea absolută pe care compania o aduce pe piaţa publicităţii vine în urma dezvoltării de catre YOOH a modulului de date de audienţă dezvoltat pe baza informatiilor furnizate de către Orange, cu ajutorul căruia YOOH poate livra clienţilor o modalitate în premieră de targetare a audienţei în timp real, în funcţie de sex, vârstă, zone sau chiar în funcţie de brandul telefonului pe care îl foloseşte consumatorul care priveşte reclama”, transmite compania.

YOOH este definită de dezvoltatorii săi drept ”platforma digitală auditată care are toate datele să schimbe piaţa de advertising din România”, datele furnizate de catre Orange permiţân platformei de publicitate să obţină din miliarde de date prelucrate de algoritmi de inteligenţă artificială cea mai bună targetare a audienţei de pe piaţa locală de publicitate

“Este un produs dezvoltat şi care a fost testat zilnic în ultimele luni, ca să ne asigurăm că funcţionează fluent şi că  livrează toate datele dorite. Acum ştim că tot procesul este perfect setat. Ecranele noastre sunt dotate cu antene GSM si GPS pentru a avea in timp real date despre rularea campaniilor media si în acelasi timp prelucrăm milioane de date de audienţă din teren. Toate aceste date ajung la noi si am pus la punct, printr-o procedură laborioasă, îndeplinind toate standardele GDPR, un produs ce înglobează acest flux uriaş de informaţii socio-demografice.  Aceste date au fost integrate de programatorii noştri, vreme de 6 luni, în noua variantă a platformei de operare YOOH care foloseşte algoritmi şi inteligenţă artificială, astfel că toţi clienţii noştri beneficiază de o profilare a audienţei cum nu ştiu să mai existe în aceste moment pe piaţa românească. Iar rezultatul final este că putem oferi cel mai bun cost pe mia de utilizatori (CPM) din publicitatea românească”, declară Bogdan Vicol, CEO-ul companiei. 

Potrivit companiei, difuzarea reclamelor este verificată de către Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) pentru a oferi clienţilor un proof-of-play având în vedere că sunt 100 de ecrane într-o continuă mişcare.

Targetarea audienţei dorite a devenit atât de valoroasă pentru agenţiile de publicitate deoarece majoritatea campaniilor de advertising folosesc automatizarea procesului de achiziţionare a reclamelor, bazată de date şi algoritmi de interpretare, scopul fiind de a difuza reclame audienţei potrivite la preţul potrivit, adică la tariful cel mai competitiv posibil, precizează compania, adăugând că YOOH oferă în acest moment raportarea audienţei în funcţie de zeci de criterii, mergând până la geotargetarea pe zone predefinite de client, cum ar fi străzi, bulevarde sau cartiere.

“Fie că vorbim despre marii operatori de reţele de magazine, de farmacii, bănci sau mall-uri, advertiserii au acum garanţia că, folosind YOOH, obţin cea mai eficientă utilizare a unei campanii, difuzând reclama dorită exact acelor categorii de public pe care le vizează.  Iar uşurinţa cu care poate fi setată în platforma noastră o campanie, din câteva click-uri, permite oricărui brand să comunice versatil, eficient şi simplu”, sustine Adrian Ionescu unul dintre fondatorii companiei care operează brandul YOOH.      

Interesul pe care YOOH l-a produs în piaţă în ultimele luni este demonstrat şi prin parteneriatul semnat, din 1 ianuarie 2023, cu unul dintre principalii actori de pe piaţa vânzării de publicitate din România, eAD.ro a lui Orlando Nicoară.

“Ne place YOOH pentru ca este o platformă ce combină, folosind tehnologia, două medii de promovare, digitalul si ooh-ul, oferind toate instrumentele necesare clienţilor pentru campanii eficiente de marketing. YOOH este digital pentru că oferă toate posibilităţile de targetare şi raportare. YOOH este OOH mobil pentru că mesajele sunt afişate pe ecrane moderne care “circulă” prin oraş, fiind “urmărite” de tehnologia YOOH si furnizând rapoarte de audienţă cu ajutorul datelor de la Orange”, afirmă CEO-ul eAD.ro.

Astfel, eAD.ro devine regia de vânzări exclusivă a YOOH, iar ţintele comune sunt ambiţioase: lansarea pe piaţa din Cluj-Napoca, în această lună, cu 20 de maşini şi dezvoltarea unui produs nou, ce presupune afişarea pe ecrane a vremii şi a nivelului de poluare din aer - până la nivel de cartier în Bucuresti.

YOOH este un produs dezvoltat de compania ATDS, deţinută de un grup de investitori din zona de IT, comunicare şi banking, care îşi propune să dezvolte platforma YOOH în cele mai mari 5-6 oraşe ale ţării şi apoi să iasă pe piaţa europeană. Compania vizează în 2023 o evaluare în jurul a 5 milioane de euro care să-i permită obţinerea unei investiţii majore destinată expansiunii naţionale şi regionale.

 
viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News

Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa abonamente@news.ro.